کد خبر : 1530978 | 26 خرداد 1397 ساعت 16:10 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

با ناکامی استرالیا و فرانسه؛

نوار گل‌های لحظه آخری پاره شد

در چهار بازی نخست جام جهانی تیم های روسیه، اروگوئه، ایران و پرتغال در آخرین دقایق مسابقه موفق به گلزنی شده بودند اما در دیدار فرانسه و استرالیا خبری از این اتفاق نبود.

نوار گل‌های لحظه آخری پاره شد

به گزارش "ورزش سه"، پنجمین مسابقه از جام جهانی 2018 با پیروزی خفیف تیم ملی فرانسه بر استرالیا به پایان رسید. این نتیجه در حالی به دست آمد که کانگورها در ابتدا از حریف نامدار پیش افتادند اما تکنولوژی به کار تیم دشان آمد و فرانسوی ها با گل های گریزمان و پوگبا به سه امتیاز رسیدند.

در 4 بازی قبلی جام جهانی شاهد گل های لحظه آخری بودیم اما این اتفاق در بازی فرانسه و استرالیا نیفتاد. در دیدار افتتاحیه دنیس چریشف و آلکساندر گولوین در وقت های اضافه موفق به گلزنی شدند و پیروزی را از 3-0 به 5-0 رساندند.

فردای افتتاحیه، خوزه ماریا خیمینز مدافع تیم ملی اروگوئه در دقیقه 90 دروازه مصر را باز کرد تا سه امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

چند ساعت بعد نوبت مدافع مراکش بود که ایران را در دقیقه 94 به پیروزی برساند و ایرانی ها را به آغوش هم بفرستد. اما این پایان کار نبود.  در بازی پرتغال - اسپانیا، فوق ستاره سلسائو در آخرین دقیقه از بازی پشت توپ قرار گرفت و با مهارتی اعجاب آور توپ را به تور دروازه ده خیا رساند.

زدن 4 گل دقیقه آخری در 4 بازی افتتاحیه هیجان بسیاری زیادی را به فوتبال دوستان تزریق کرد و حالا باید دید در ادامه جام چه اتفاقاتی رخ می دهد اما آن چه از سه روز نخست مشخص شد این است که آخرین لحظات بازی، حساس تر و خطرناک تر از بقیه هستند.

 

دیدگاه‌ها