کد خبر : 1532763 | 01 تیر 1397 ساعت 15:00 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

مراکش و نقض قوانین پزشکی فیفا در مورد آمرابات

نورالدین آمرابات، ستاره مراکش که در بازی مقابل ایران دچار مصدومیت از ناحیه سر شده بود برابر پرتغال از ابتدا به میدان رفت.

مراکش و نقض قوانین پزشکی فیفا در مورد آمرابات

به گزارش "ورزش سه"، آمرابات در بازی مقابل تیم ملی کشورمان برای لحظاتی بیهوش شد و سپس از تعادل لازم برای بازی کردن برخوردار نشد تا به اجبار تعویض شود اما او در میان تعجب مقابل پرتغال از ابتدا و با کلاه مخصوص به میدان رفت. او تنها یک ربع از کلاه استفاده کرد و بدون مشکل تا پایان به بازی ادامه داد.

 

 

1312910

 

 

میشل دوگه، رئیس کمیسیون پزشکی فیفا این اقدام تیم پزشکی مراکش برای دادن مجوز بازی به آمرابات را خلاف قوانین می داند چرا که مدت زمان به دور بودن از میدان مسابقه برای بازیکنانی مثل آمرابات که با مصدومیت سر مواجه هستند، شش روز است اما او پس از 5 روز برابر پرتغال به میدان رفت.

 

دوگه اما اذعان داشت که مراکش به این خاطر جریمه نخواهد شد چرا که فیفا تنها توصیه کرده است که چنین فاصله زمانی رعایت شود و هیچ الزامی در رعایت آن نیست.

عبدالرضا هیفتی، پزشک تیم ملی مراش نیز در واکنش به این ادعا گفت که امرابات هیچ مشکلی برای بازی نداشته و با رعایت تمام پروتکل های پزشکی، مجوز بازی او را صادر کرده است.

 

دیدگاه‌ها