کد خبر : 1532821 | 01 تیر 1397 ساعت 18:48 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشک های نیمار برای فرار از انتقادها (عکس)

مهاجم تیم ملی برزیل با گلی که در دقیقه 98 زد موفق شد موقتا خود را از زیر فشار منتقدان خلاص کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در بازی اول تیم ملی برزیل برابر سوییس روز آرامی را پشت سر گذاشت و در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناکام بود و به همین دلیل در بازی با کاستاریکا انگیزه زیادی داشت تا اولین گل خود در جام جهانی را بزند.


بازی شروع شد و نیمار موقعیت هایی که نصیبش شد را یکی پس از دیگری با تک روی و البته اصرار به انجام حرکات تکنیکی از دست داد تا در دقایق پایانی بازی هم برزیل در آستانه از دست دادن یک 3 امتیاز دیگر قرار بگیرد و هم فشار روی او به حداکثر برسد.


نیمار حدود دقیقه 75 بازی در محوطه جریمه به زمین افتاد، داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد ولی با نگاه به ویدئوی این صحنه پنالتی را مردود اعلام کرد تا در دقایق پایانی بازی فشار روی ستاره برزیلی باشگاه پی اس جی به حداکثر برسد.


با این حال کوتینیو در دقیقه 91 با گلی که زد موفق شد فشار را از روی تیمش بردارد و نیمار در دقیقه 98 ضدحمله سریع بازیکنان برزیل را به گل دوم تیمش تبدیل کرد تا این بازیکن موقتا از زیر فشار منتقدانش خارج شود.


نیمار بعد از سوت پایانی بازی روی زمین نشست و به خاطر فشاری که در این مدت تحمل کرد اشک ریخت تا نشان بدهد چقدر این گل برای او حیاتی بوده است.

 

1312977

 

1312981

دیدگاه‌ها