کد خبر : 1533051 | 02 تیر 1397 ساعت 17:13 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوگو: ایران مصمم به صعود! (عکس)

روزنامه پرتغالی O Jogo در چاپ روز شنبه خود از اعتماد به نفس بالای تیم ایران از صعود به مرحله بعد پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه" روزنامه پرتغالی جوگو در فاصله دو روز مانده به نبرد یوزهای ایرانی با سلسائو، شرایط تیم ملی ایران را بررسی کرد:

 

شکست ١-٠ ایران مقابل اسپانیا، هیچ چیزی از ارزش های تیم ملی ایران کم نمیکند. اکنون آنها به دنبال اولین صعود به مرحله حذفی جام جهانی هست، صعودی که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه است. پس از برد مسابقه اول مقابل مراکش، ایران در روز دوشنبه مقابل پرتغال صف آرایی خواهد کرد. آنها در صورت کسب پیروزی مقابل پرتغال به مرحله بعد صعود خواهند کرد، البته نتیجه تساوی مقابل پرتغال هم شاید در شرایط شکست اسپانیا بتواند ایران را راهی مرحله حذفی کند.

 

 سعید عزت اللهی هافبک تیم آمکار پرم روسیه، در مصاحبه خود اشاره کرد که:" ما تمرکز کامل  خود را معطوف بازی با پرتغال کرده ایم. ما ماموریت دشواری در خط حمله داریم، البته که مصمم هستیم که با پیروزی از زمین خارج شویم. کارها و تمرینات زیادی برای رسیدن به مرحله حذفی انجام داده ایم."بازیکنی که مقابل اسپانیا گل آفساید به ثمر رساند در ادامه صحبت های خود گفت:"متاسفانه عملکرد خوب تیم ما در بازی با اسپانیا منجر به نتیجه مناسب نشد، من از این قضیه خیلی ناراحت هستم. اما حالا تمام تلاش خود را برای خوشحالی تماشاگران در بازی بعدی انجام خواهیم داد."

 

علاوه بر عزت اللهی دیگر بازیکنان ایران هم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند. کریم انصاری فرد مهاجم تیم المپیاکوس گفت:" ما تجربه های زیادی را از حضور در جام جهانی گذشته کسب کردیم. ما به خوبی میدانیم که باید بازی را در منطقه دفاعی خود کنترل کنیم. حالا باید در حقیقت با جنگندگی کامل به زمین برویم، ما بهترین سرمربی جهان را داریم. کارلوس کی روش به ما کمک های زیادی کرده و آموزه های بزرگ و عظیمی را به تیم ملی ایران داده است. به همین علت من به شما قول می دهم که ما به مرحله بعد صعود خواهیم کرد."

 

 

1313230

دیدگاه‌ها