کد خبر : 1533611 | 04 تیر 1397 ساعت 19:07 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سجده ستاره مصر در وولگوگراد آره‌نا

دومین گل صلاح در جام جهانی

ستاره تیم ملی مصر با گلزنی مقابل عربستان تعداد گلهای خود در جام جهانی را به عدد 2 رساند.

دومین گل صلاح در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های عربستان و مصر دو تیم حذف شده گروه A از ساعت 18:30 در ورزشگاه وولگوگراد آره‌نا به مصاف هم رفته اند. محمد صلاح ستاره تیم ملی مصر که به واسطه مصدومیت در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، دیدار اول تیمش مقابل اروگوئه را از دست داد، در مصاف با روسیه آن طراوات همیشگی را نداشت و در مقابل 3 گل روسیه تنها یک بار و از روی نقطه پنالتی موفق به گشودن دروازه میزبان جام جهانی شد.


صلاح در نیمه اول دیدار امروز مقابل عربستان برای تیمش گلزنی کرد تا تعداد گلهای خود در جام جهانی 2018 روسیه را به عدد 2 برساند. صلاح در دقیقه ۲۲ روی ارسال بلند بازیکنان مصر، پشت سر مدافع عربستان صاحب توپ شد و با ضربه چیپ، دروازه سعودی‌ها را باز کرد. در دقیقه ۲۴ محمد صلاح در موقعیتی بهتر نسبت به گل نخست، با دروازه‌بان عربستان تک به تک شد که ضربه چیپ او این بار با اختلاف اندک نسبت به دیرک دروازه راهی اوت شد و فرصت خوبی از دست رفت.


جالب است بدانید دمای هوا در وولگوگراد از 40 درجه سانتیگراد عبور کرده و دیدار دو تیم عربستان و مصر در یکی از داغ ترین روزهای روسیه در ایام برگزاری جام جهانی برگزار می شود.

 

1313996

 

دیدگاه‌ها