کد خبر : 1533654 | 04 تیر 1397 ساعت 20:56 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی صلاح هم برای مصر کافی نبود؛

عربستان ۲- مصر 1 ؛ پایان خوش سعودی‌ها

تیم ملی عربستان با وجود حذف از جام جهانی آخرین بازی خود را با پیروزی لحظات پایانی مقابل مصر به پایان برد.

عربستان ۲- مصر 1 ؛ پایان خوش سعودی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی عربستان و مصر که در دو مسابقه گذشته مرحله گروهی جام جهانی دو باخت پیاپی برابر روسیه و اروگوئه داشتند و خیلی زود از این رقابت‌ها کنار رفتند، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم ولگوگراد آرنا به قضاوت ویلمار رولدان از کلمبیا آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها را برابر هم برگزار کردند.

 

در دقیقه ۲۲ پاس بلند عالی عبدالله السعید از میانه زمین پشت مدافعان عربستانی را محمد صلاح با ضربه چیپ تماشایی از بالای سر المسیلیم عبور داد تا گل اول مصر و دومین گل خود در جام جهانی را به ثمر رساند.

 

در دقیقه ۴۱ ارسال یاسر الشهرانی از جناح چپ زمین به دستان احمد فتحی برخورد کرد ولی ضربه پنالتی فهد المولد را عصام الحضری به زیبایی مهار کرد تا بعد از برخورد توپ به تیرک افقی دروازه مصر، این موقعیت دفع شود و عربستان همچنان در حسرت گلزنی بماند.

 

نیمه اول ثانیه‌های پایانی خود را طی می‌کرد که داور کلمبیایی باز هم در تصمیمی بحث‌برانگیز خطای علی جبر روی فهد المولد را اعلام کرد تا این بار سلمان الفرج پشت توپ بایستد و برخلاف جهت عصام الحضری توپ را به سمت راست دروازه بزند و نتیجه را در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده مساوی کند. 

 

1314045

 

در نیمه دوم دو تیم حملاتی برای رسیدن به گل و کسب پیروزی داشتند که هیچ‌کدام حاصلی نداشت تا اینکه محمد البریک به عبدالله عطیف پاس داد و او توپ را در اختیار سالم الدوساری گذاشت تا این بازیکن با شوت محکم زمینی از زاویه بسته، در دقیقه ۵+۹۰ دروازه مصر را باز کند و در لحظات پایانی گل برتری عربستان را بزند.

 

تیم ملی عربستان که در دو مسابقه گذشته دو باخت با نتایج ۵ بر صفر برابر روسیه و یک بر صفر مقابل اروگوئه داشت، امروز دو شکست قبلی را جبران کرد و با پیروزی شیرین و ارزشمند ۲ بر یک در دیدار با مصر، جام جهانی ۲۰۱۸ را به پایان بُرد.

 

1314044

 

عصام الحضری، علی جبر، احمد حجازی، احمد فتحی، محمد عبدالشافی، محمد الننی، طارق حامد، محمد صلاح، محمود ترزگه(۸۱- محمود کهربا)، عبدالله السعید(۷+۴۵- عمرو ورده) و مروان محسن(۶۴- رمضان صبحی) بازیکنانی بودند که با تصمیم هکتور کوپر مقابل تیم ملی عربستان بازی کردند.

 

یاسر المسیلیم، اسامه هوساوی، معتز هوساوی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، سلمان فرج، حسین المقهوی، هتان باهبری(۶۵- مهند عسیری)، سالم الدوساری و فهد المولد(۷۹- یحیی الشهری) نیز نفرات تیم ملی عربستان در دیدار امروز برابر مصر که با برتری سعودی‌ها همراه شد را تشکیل دادند.

 

علی جبر(۵+۴۵) و احمد فتحی(۸۶) از مصر دو بازیکن اخطاری این مسابقه بودند؛ دیداری که در پایان محمد صلاح از سوی فیفا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

1314046

دیدگاه‌ها