کد خبر : 1533878 | 05 تیر 1397 ساعت 14:50 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سوئد: بازی با آلمان باعث تقویت ما شد

یانه اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد معتقد است که دیدار مقابل آلمان، تیم آنها را پیش از تقابل با مکزیک قوی تر از قبل کرده است.

سرمربی سوئد: بازی با آلمان باعث تقویت ما شد

به گزارش "ورزش سه"، سوئد در دیدار پیشین خود به مصاف آلمان رفت و با وجود اینکه در نیمه اول از حریف خود پیش افتاد، ولی در نهایت 2-1 مغلوب شد. شاگردان اندرسون در دیدار اول خود مقابل کره جنوبی به پیروزی رسیده بودند و حالا برای صعود از گروهشان باید مقابل مکزیک نتیجه بگیرند، موضوعی که اندرسون با توجه به شرایط تیمش دور از ذهن نمی‌بیند.

 

1313356

 

 

او گفت:" مکزیک همیشه شایسته احترام است.آنها تیم بزرگی هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند. ما با حس خوبی برای بازی با مکزیک آماده می‌شویم زیرا مقابل آلمان نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و تا پایان بازی جنگیدیم. مقابل قهرمان جهان بازی کردیم و به نظرم این موضوع باعث تقویت ما شده است.

 

حالا آنچه باید به دست آوریم، بیش از چیزیست که از دست خواهیم داد. فرصت این را داریم که بار دیگر نشان دهیم از لحاظ روحی و روانی قدرتمند هستیم. مکزیک بازی خوبی مقابل آلمان انجام داد ولی ما پیش از شروع بازی ها نیز برای آنها احترام قائل بودیم. تیم سریعی هستند و از لحاظ تاکتیکی آماده اند. پیش از جام جهانی نیز خوب بودند ولی فردا بازی دیگری خواهد بود."

دیدگاه‌ها