کد خبر : 1534224 | 06 تیر 1397 ساعت 18:15 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار جدی رم به رئال در مورد آلیسون

مدیر باشگاه رم اعلام کرد تا به الان هیچ پیشنهادی برای فروش آلیسون بکر و مانولاس دریافت نکرده است.

هشدار جدی رم به رئال در مورد آلیسون

به گزارش "ورزش سه" مونچی، یکی از مدیران باشگاه آس رم در خصوص جدایی آلیسون بکر از این تیم به خبرنگاران گفت: ما هنوز منتظر هستیم باشگاه‌هایی که به دنبال آلیسون و مانولاس هستند پیشنهادات خود را به رم ارائه کنند.


در مورد آلیسون بکر گفته می‌شود دو باشگاه لیورپول و رئال مادرید به شدت دنبال این دروازه‌بان برزیلی هستند و حتی ارتباطاتی با وی برقرار کرده‌اند. لیورپولی‌ها پس از اشتباهات کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دنبال استخدام بازیکن بین‌المللی برای دروازه خود است. مدیران رئال مادرید هم در چند فصل اخیر به دنبال تقویت خط دروازه خود هستند و حالا آلیسون 25 ساله را تحت نظر دارند.


مونچی در این خصوص تصریح کرد: تا به الان هیچ پیشنهادی برای آلیسون ارائه نشده است. هم‌چنین می‌توانم تایید کنم هیچ پیشنهادی برای پاتریک شیک به دست باشگاه نرسیده است. ضمن اینکه ستاره های ما فروشی نیستند.


طبق اخبار رسیده باشگاه چلسی برای مانولاس پیشنهادات 38 میلیون یورویی ارائه کرده و خواستار جذب مدافع یونانی رم است. مونچی در رابطه بیان کرد: من 3 یا 4 بار با مانولاس صحبت کردم و او از کار با ما لذت می‎برد. من از پیشنهادات چلسی خبر دارم اما مانولاس در رم آرامش دارد و می‌خواهد در تیم ما باقی بماند.

دیدگاه‌ها