کد خبر : 1535022 | 09 تیر 1397 ساعت 22:58 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرچسف: می‌خواهم دوباره هیه‌رو را شکست بدهم

سرمربی تیم ملی روسیه در کارنامه خود سابقه پیروزی برابر فرناندو هیه‌رو را دارد و حالا به دنبال این است که با برتری دوباره برابر سرمربی اسپانیا به جمع هشت تیم برتر جام جهانی راه پیدا کند.

چرچسف: می‌خواهم دوباره هیه‌رو را شکست بدهم

به گزارش "ورزش سه" عصر فردا تیم ملی روسیه، میزبان مسابقات جام جهانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود. روس‌ها که برای اولین بار در تاریخ خود حضور در این مرحله را تجربه می‌کنند امیدوارند با برد برابر شاگردان هیه‌رو به شگفتی‌سازی ادامه داده و به جمع هشت تیم برتر جام جهانی راه پیدا کنند.


پیش از این در سال 1991 استانیسلاو چرچسف و فرناندو هیه‌رو سابقه رویارویی با یکدیگر را داشتند. آن دیدار که بین دو تیم اسپارتاک مسکو و رئال مادرید برگزار می‌شد در نهایت با برتری تیم روسی به پایان رسید. چرچسف دروازه‌بان اسپارتاک و هیه‌رو یکی از مدافعان رئال در آن بازی بودند. سرمربی حال حاضر روسیه امیدوار است آن نتیجه شیرین را این بار هم در مسکو تکرار کند و مقابل سرمربی تازه وارد ماتادورها به برتری برسد.


چرچسف در همین خصوص به خبرنگاران گفت:
در آن زمان تیم‌های اسپانیا بسیار مورد علاقه بودند و در کانون توجهات قرار داشتند. فرناندو هیه‌رو هم بازیکن خوبی بود و حالا هم مربی بسیار خوبی است. من امیدوارم که یک بار دیگر برابر اسپانیا به برتری برسیم و با تکرار این موفقیت توانایی خود را ثابت کنیم. واضح است که دیدار برابر اسپانیا یک بازی مرگ و زندگی است و فقط یک تیم می‌تواند از آن عبور کند. به نظرم این یک فشار نیست و یک مسئولیت به حساب می‌آید که هم ما و هم اسپانیا آن را احساس می‌کنیم.

 


تیم ملی روسیه در ماه نوامبر دیداری دوستانه با تیم ملی اسپانیا برگزار کرد که این دیدار در نهایت با نتیجه پرگل 3-3 به پایان رسید. سرمربی روسیه در این رابطه عنوان کرد:
رفتن لوپتگی و آمدن هیه‌رو به جای وی باعث شد تغییراتی در سبک بازی لاروخا به وجود آید. این تیم بازیکنان یکدستی دارند اما سبک نمایش آن‌ها تغییر کرده است. آن‌ها از همان بازی اول مقابل پرتغال تاکتیک خود را تغییر دادند و کادرفنی ما همه تغییرات را مورد تحلیل قرار داده است.
وی در ادامه تصریح کرد: ما هم نسبت به بازی دوستانه با اسپانیا تغییراتی داشتیم و من سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهم داشت. با توجه به تمام تغییراتی که داشتیم نتایج خوبی هم به دست آوردیم.

دیدگاه‌ها