کد خبر : 1535377 | 11 تیر 1397 ساعت 10:54 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوران بلان سرمربی مراکش می‌شود

رسانه های عرب زبان مدعی شدند اتحادیه فوتبال مراکش در صدد همکاری با کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه برای هدایت تیم فوتبال این کشور است.

لوران بلان سرمربی مراکش می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، با ناکامی مراکش در جام جهانی 2018 و گمانه زنی هایی که پیرامون قطع همکاری هروه رنار با اتحادیه فوتبال این کشور به گوش می رسد امروز رسانه های عرب زبان مدعی شدند روسای اتحادیه فوتبال مراکش در صدد انتخاب گزینه هایی برای جانشینی مرد فرانسوی هستند.


سایت الاتحاد امارات به نقل از رسانه های مراکشی نوشت 48 ساعت مانده به ضرب الاجل اتحادیه فوتبال مراکش برای تمدید قرارداد با هروه رنار خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر این که روسای اتحادیه در حال جمع بندی نهایی برای انتخاب گزینه های جانشینی برای سرمربی فرانسوی هستند که در اولین نشست نیز به نتایجی در این راه رسیدند.


الاتحاد مدعی شد توماس بومل دستیار و یار قدیمی رنار به عنوان گزینه اول مطرح شد اما رای چندانی نیاورد به خصوص که مغز متفکر رنار نشان داده به عنوان یار وفادار هروه او را تنها نخواهد گذاشت از همین رو اتحادیه مراکش به سراغ دو نام بزرگ دیگر رفته است. وحید هلیل هودزیچ بوسنیایی و لوران بلان کاپیتان سابق فرانسه که تا یکی دو سال پیش هدایت پاری سن ژرمن را برعهده داشت.


مراکشی ها که اعتماد عجیبی به مربیان فرانسوی دارند این روزها تلاش زیادی برای سرو سامان دادن به نیمکت رهبری خود دارند تا برای جام ملت های 2019 آفریقا که در کامرون برگزار می شود به عنوان مدعی اول قهرمانی به میدان بروند از همین رو اگر هروه رنار تا 48 ساعت آینده تصمیم خود برای ماندن یا جدایی را اعلام نکند اتحادیه فوتبال مراکش لوران بلان را به عنوان سرمربی مراکش معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها