کد خبر : 1535408 | 11 تیر 1397 ساعت 12:35 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبور حدادی فر از کابوس مصدومیت (عکس)

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بعد از بدشانسی ها و مصدومیت های پشت هم امسال با انگیزه بسیار زیادی به دنبال ساختن فصلی پربار است.

به گزارش" ورزش سه" قاسم حدادی فر بی شک اگر دچار مصدومیت های متوالی نمی شد می توانست در این سال ها حتی یکی از بازیکنان تیم ملی ایران باشد اما او در فصل های اخیر هربار که به آمادگی رسید دچار مصدومیت شد. واقعیت این است که نام حدادی فر در تمام سال های اخیر پیش از فصل به عنوان یکی از مهره های مهم نقل و انتقالات فوتبال ایران مطرح بوده و تیم های استقلال و پرسپولیس بارها تا پای امضای قرارداد با این هافبک چپ پا و تکنیکی رفته اند اما او همواره در دقیقه 90 ذوب آهن را انتخاب کرده است. او فصل قبل نیز بشدت مورد توجه علیرضا منصوریان بود اما بازهم در ذوب آهن ماند اما مصدومیت مجدد باعث شد که حتی این شایعه منتشر شود که او قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.


با این حال کاپیتان ذوب آهن بازهم از میدان بیرون نرفت و قصد دارد در لیگ هجدهم و فصل مهم ذوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان یکی از مهره های اصلی امید نمازی و ذوب آهن باشد. او می تواند در کنار محسن مسلمان و دیگر هافبک های ذوب خط میانی قدرتمندی برای این تیم بسازد. ذوب آهن فصل قبل به مقام دوم در لیگ برتر رسید و امسال با حفظ بازیکنانش و اضافه کردن یکی دو بازیکن خوب دیگر قصد دارد یکی از مدعیان اصلی باقی بماند هرچند با حضور پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان حدادی فر و ذوبی ها کار دشواری برای رسیدن به عناوینی چون قهرمانی در لیگ برتر دارند.

 

1316295

 

1316294

دیدگاه‌ها