کد خبر : 1535445 | 11 تیر 1397 ساعت 14:15 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

با کسی پدر کشتگی نداریم؛

توضیح شاهرودی درباره خط خوردن 7 استقلالی

رضا شاهرودی درخصوص خط خوردن 7 استقلالی و همچنین سردار آزمون می گوید باید آستانه تحمل فوتبال دوستان بالا برود.

توضیح شاهرودی درباره خط خوردن 7 استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی تیم ملی با رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و در راس امور زلاتکو کرانچار تکمیل شده و این تیم تا 24 تیر ماه در مرکز ملی فوتبال اردویی برگزار خواهد کرد.

 

در روزهای اخیر خط خوردن 7 خرید جدید آبی ها جنجال های زیادی را در شبکه های اجتماعی برپا کرده بود و حالا رضا شاهرودی دستیار زلاتکو کرانچار در این خصوص نکاتی را بیان کرده است.

 

او گفت: متاسفانه فضای مجازی فضای بدی شده است، در تیم امید هم همین حالا حرفا حدیث است مثلاً هواداران استقلال به پیج شخصی من مراجعه کردند که چرا هفت بازیکن این تیم را خط زده ایم؟ در حالی که اصلا این موضوعات دست من نیست .وقتی این بازیکنان به تیم ملی امید دعوت شدند تازه استقلال برای جذب آنها اقدام کرد و شاید اگر ما آنها را دعوت نمی کردیم استقلال همین نفرات را نمی‌گرفت. ما در تیم ملی پدر کشتگی نداریم و بحث رنگی هم برای ما مهم نیست، جبهه هم علیه بازیکن نمی‌گیریم و شما می‌بینید که من از پرسپولیس و سهراب بختیاری زاده از استقلال در کادر فنی حضور داریم و کارمان را انجام می‌دهیم.

 

شاهرودی در ادامه به اتفاقات تیم ملی و خداحافظی سردار آزمون نیز پرداخت و افزود: فضای مجازی خیلی بد شده است و برای سردار آزمون هم این اتفاق رخ داده است. او برای تیم ملی زیاد گل زده و نباید فراموشکار باشیم.این شرایط باید باعث شود تا آستانه تحمل ما بالاتر برود.آنها عجولانه تصمیم گرفتند و گویا حالا پشیمان هم شده‌اند.

دیدگاه‌ها