کد خبر : 1536371 | 15 تیر 1397 ساعت 12:53 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی روی نیمکت آرژانتین ماندنی خواهد شد؟

پس از نتایج ضعیف آرژانتین در جام جهانی، کمتر کسی از ادامه حضور خورخه سامپائولی روی نیمکت این تیم حمایت می‌کند ولی به نظر یکی از مدیران ارشد فدراسیون آرژانتین، حامی اوست.

سامپائولی روی نیمکت آرژانتین ماندنی خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"،  آرژانتین در جام جهانی به سختی از مرحله گروهی صعود کرد و در یک هشتم نهایی، مقابل فرانسه شکست خورد و حذف شد. این شکست باعث شد تا سطح نارضایتی ها از عملکرد سامپائولی بالا بگیرد و بسیاری خواهان اخراج او از تیم ملی آرژانتین شوند، هر چند که سرمربی آلبی سلسته تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد.

 

1316947

 


نیکولاس روسو، مدیر باشگاه لانوس و از افراد صاحب نفوذ در فدراسیون آرژانتین حامی اصلی سامپائولی است. او در این رابطه گفت:" اگر سامپائولی برای ماندن مطمئن است، من با ادامه حضور او موافقم. اینجا اتفاقات بزرگی توسط بازیکنان رقم می‌خورد. برخی مربیان بزرگ هستند و اینکه بازیکنان آنها را تحت فشار بگذارند، سخت تر اتفاق می‌افتد. حالا زمان تغییرات اساسی است. در واقع این موضوع به زمان حال محدود نیست. این اشتباه از گذشته اتفاق می‌افتاد. قبلا نمی‌شد تغییری در این شرایط ایفا کرد ولی حالا می‌توانیم اوضاع را عوض کنیم. اگر سامپائولی به کارش ادامه دهد، باید شرایط را عوض کند. به نظرم سامپائولی مربی خوبی است و حداقل شایسته یک فرصت دوباره خواهد بود.

 

وقتی او آمد، 4 بازی تا پایان مقدماتی مانده بود. ما کار سختی داشتیم و سامپائولی هم نتوانست تغییرات زیادی ایجاد کند. با این حال او آرژانتین را به جام رساند  و باید نگاه دیگری به او داشت."

دیدگاه‌ها