کد خبر : 1536979 | 17 تیر 1397 ساعت 15:03 | 71.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شایعات جدی جدایی

افت چشمگیر در فروش پیراهن های رونالدو

هواداران رئال روزهای سختی را پشت سر می گذارند و اخبار جدایی رونالدو، بیش از هر چیزی در این روزها برای شان آزاردهنده است.

افت چشمگیر در فروش پیراهن های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتشار اخباری مبنی بر انتقال قریب الوقوع رونالدو به یوونتوس و در حالی که همه جدایی او را قطعی می دانند، شرایط فروش پیراهن های این بازیکن در فروشگاه رسمی رئال نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

بر خلاف شایعات، همچنان فروش پیراهن های رئال با نام رونالدو ادامه دارد و متوقف نشده اما افت محسوسی را به خود دیده است.

 

 

1318285

 

 

خبرنگار مارکا به یکی از فروشگاه های رسمی رئال رفت و با چند هوادار در مورد مساله جدایی رونالدو مصاحبه ای انجام داد.

بیشتر آنها از شنیدن این اخبار خشمگین بودند. برای مثال پدری که با دو فرزندش در فروشگاه حضور داشت و پیراهن راموس را خریداری کرد، گفت:« رونالدو برای رئال همه کار کرد و حالا لحظه جدایی فرا رسیده است. او به دنبال اهداف جدیدی است و مطمئنم که جانشین رونالدو، به همان خوبی او خواهد بود.»

 

 

1318286

 

 

یک هوادار دیگر نیز گفت:« هرگز پیراهن رونالدو را نخواهم خرید و نمی دانم چرا باشگاه اجازه می دهد فروش پیراهن های او ادامه داشته باشد.»

 

در گزارش میدانی خبرنگار مارکا آمده است که هرچند پیراهن رونالدو همچنان پرفروش ترین است اما در روزهای اخیر با افت کاملا چشمگیری مواجه شده است. در یک ساعت و نیم حضور او، 7 پیراهن راموس، 5 پیراهن ایسکو و تنها 4 پیراهن رونالدو به فروش رفت. به همان اندازه فروش پیراهن آسنسیو.

 

 

دیدگاه‌ها