کد خبر : 1537192 | 18 تیر 1397 ساعت 18:29 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی:

دروازه‌بان 21 ساله برزیلی به رم پیوست (عکس)

دنیل فوزاتو، دروازه‌بان 21 ساله برزیلی با عقد قراردادی 4 ساله به باشگاه رم ایتالیا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم ایتالیا که چند سالی است پروژه ستاره سازی را دنبال می‌کند و به دنبال جذب بازیکنان جوان است بعد از ظهر امروز دروازه‌بان جوان تیم پالمیراس برزیل را به خدمت گرفت.
دنیل فوزاتو 21 ساله محصول آکادمی پالمیراس است و سابقه حضور در تیم ملی زیر 20 ساله‌های برزیل را در کارنامه دارد. مبلغ قرارداد این گلر  برزیلی، ۵۰۰ هزار یورو است و پالمیراس ۲۰% از مبلغ فروش او را در آینده به دست خواهد آورد.


 وی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی به هواداران جالوروسی معرفی شد.


فوزاتو در اولین واکنش خود پس از پیوستن به رم گفت: امروز یک ماجراجویی جدید و باور نکردنی در زندگی حرفه‌ای من شروع شد. بنده رم را به خوبی می‌شناسم زیرا باشگاهی با سابقه است و دروازه‌بانان برزیلی زیادی در تاریخ خود دارد. من اینجا هستم و هر کاری که در توانم باشد برای رم انجام خواهد داد.


مدیران باشگاه رم پیش از این با بازیکنانی همچون خاویر پاستوره، جاستین کلایورت و ایوان مارکانو قرارداد امضا کرده بودند و حالا دنیل فوزاتو جوان را به لیست خود اضافه کردند.


قابل ذکر است که دروازه‌بان اول این تیم آلیسون بکر برزیلی است و حالا با منتفی شدن حضورش در رئال مادرید و لیورپول به احتمال فراوان کارش را در ایتالیا ادامه خواهد داد.

 

 

1318472

 

1318473

 

دیدگاه‌ها