کد خبر : 1537345 | 19 تیر 1397 ساعت 10:47 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

چند بازیکن گفتند اگر خط خوردیم، چرا به اردو بیاییم؟!

خوش‌خبر: لو رفتن لیست تیم ملی کار ما را خراب کرد

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: نمی دانم لیست ۱۴ نفره کولاکوویچ از چه طریقی به دست برخی رسانه ها رسید و منتشر شد!

خوش‌خبر: لو رفتن لیست تیم ملی کار ما را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱‍۸ از ۲۶ تیرماه در شرایطی آغاز می شود که لو رفتن لیست نهایی طی روزهای اخیر حاشیه هایی را به همراه داشته است. در لیست جدید نام ۱۸ بازیکن قرار دارد که ۴ نفر از آنها در لیستی که در برخی رسانه ها منتشر شد؛ حضور نداشتند.


حتی کار به جایی رسید که صحبت از وجود جاسوس در فدراسیون والیبال مطرح شد چون سرمربی و مسئولان فدراسیون قصد نداشتند لیست ارسالی به کمیته ملی المپیک را رسانه ای کنند.


در همین رابطه با امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال همکلام شدیم که در ادامه مشروح صحبت های وی در گفت و گو با "ورزش سه" را می خوانید.


۱۸ بازیکن تا روز آخر در اردو هستند


۱۵ بازیکن ۲۶ تیرماه در اردو حضور می شوند و ۳ بازیکن دیگر هم که همراه با تیم جوانان به بحرین می روند، بعد از بازگشت از مسابقات جوانان آسیا به اردوی تیم بزرگسالان ملحق می شوند. در مجموع ۱۸ نفر تا روز آخر در اردو هستند و در نهایت ۱۴ نفر از بین آنها به بازی های آسیایی اعزام می شوند.


تا روز آخر می توانیم بازیکن جابجا کنیم


برای اینکه کمیته ملی المپیک بتواند تیم ملی والیبال را در قرعه کشی بازی های آسیایی شرکت دهد، طبق قوانین باید لیست ۱۴ نفره را اعلام می کرد. ما از کولاکوویچ این لیست را خواستیم؛ اما او هم گفت هنوز اردویی تشکیل نشده که بخواهد نفرات نهایی را معرفی کند. به هر حال کمیته ملی المپیک به چراغ سبز نشان داد تا بعد از ارسال لیست ۱۴ نفره بتوانیم چند بازیکن را جابجا کنیم. فرم هایی وجود دارد که به دلایل مصدومیت، پزشکی و سایر موارد می توانند بازیکنان تا قبل از شروع مسابقات جابجا شوند.


لو رفتن لیست نهایی کار ما را خراب کرد


متاسفانه انتشار لیست ۱۴ نفره در برخی از رسانه ها کار ما را خراب کرد. این موضوع باعث شد تا برخی از بازیکنان با من تماس بگیرند و بگویند که اگر لیست بسته شده، چرا باید به اردو بیاییم. من همین توضیحات را به آنها دادم و البته گفتم که دید ما به مسابقات جهانی هم هست و این بازیکنان می توانند برای آن رقابت ها نیز آماده شوند.


چند نفر از من لیست تیم ملی را می خواستند!


نمی دانم لیست ۱۴ نفره کولاکوویچ از چه طریقی به دست برخی رسانه ها رسید و منتشر شد! یا کمیته ملی المپیک چنین اقدامی انجام داده یا از سیستم خود فدراسیون این لیست بیرون رفته است. چند نفر در این مدت با من تماس گرفتند و اسامی بازیکنان را می خواستند که من گفتم لیست هنوز نهایی نیست.


فکری به حال آن ۸ بازیکن می کنیم


برای بازیکنانی که در لیست نهایی برای بازی های آسیایی قرار نمی گیرند، باید فکری کنیم. ما تا آخر این ماه باید لیست ۲۲ نفره خود برای مسابقات جهانی را بدهیم. در واقع ۸ نفر در این لیست خواهند بود که به بازی های آسیایی نمی آیند. باید وقتی کولاکوویچ به تهران بازگشت، نظر او را بپرسیم که چه برنامه ای برای این ۸ بازیکن دارد که در صورت رخ دادن یک اتفاق یا راضی نبودن از عملکرد بازیکنان در بازی های آسیایی آنها را جابجا کند. به هر حال قطعا این ۸ بازیکن باید در تهران زیر نظر یک بدنساز یا مربی فعالیت کنند.

دیدگاه‌ها