کد خبر : 1537360 | 19 تیر 1397 ساعت 11:32 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

گاتزتا: تماس تلفنی آلگری با رونالدو

نشریه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که مکس آلگری، سرمربی یوونتوس ، تماس تلفنی با رونالدو داشته و در مورد انتقالش به یووه با او صحبت کرده است.

گاتزتا: تماس تلفنی آلگری با رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، انتقال رونالدو به یوونتوس همچنان در کش و قوس فراوانی قرار دارد و هنوز مشخص نیست که این انتقال در نهایت چه زمانی نهایی خواهد شد. فوق ستاره پرتغالی که برنده پنج توپ طلا شده، مورد توجه یوونتوس قرار دارد و بیانکونری ها تمام تلاش خود را برای جذب او انجام داده اند. حال گاتزتا از تماس تلفنی آلگری با رونالدو خبر داد.

 

1317546

 

 

در حقیقت سرمربی ایتالیایی که کمی زودتر از موعد از تعطیلات برگشته، از آندره آ آنیلی درباره تماس با رونالدو اجازه گرفته و پس از تماس به ستاره پرتغالی قول یک سورپرایز بزرگ در یووه را داده است.

 

آلگری به خوبی متوجه است که در حال حاضر بهترین فرصت برای جذب بهترین بازیکن جهان فرا رسیده و باید به هر شکلی که شده ، پیراهن یوونتوس را به تن او کنند. پاسخ رونالدو نیز که به زبان انگلیسی با آلگری صحبت می‌کرد دوستانه بوده است. البته در این مکالمه دو طرف وارد جزئیاتی نشدند. آخرین مذاکره مندس امیدهای یووه را افزایش داده ولی هنوز این انتقال رسمی نشده است.

دیدگاه‌ها