کد خبر : 1537422 | 19 تیر 1397 ساعت 15:00 | 64.6K بازدید | 2 دیدگاه

دومینوی جدایی CR7

زلزله در فوتبال اروپا با جدایی احتمالی رونالدو

کریستیانو رونالدو نزدیک تر از همیشه به جدایی از رئال است و این اتفاق پیامدهای قابل توجهی در فوتبال اروپا خواهد داشت.

زلزله در فوتبال اروپا با جدایی احتمالی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا و اسپانیا صراحتا تاکید دارند که رونالدو در همین تابستان از رئال جدا و راهی یوونتوس خواهد شد. توافق او با تیم ایتالیایی نهایی شده و حالا بحث بر سر شیوه جدایی او از رئال و توافق دو باشگاه در میان است.

 

 

1318710

 

 

واضح است که جدایی رونالدو مثل جدایی یک بازیکن معمولی و حتی بزرگ هم نیست. رونالدو همراه با مسی، فوق ستاره فوتبال دنیاست و انتقالش تبعات خاص خود را خواهد داشت.

 

 

1318707

 

 

در ایتالیا می گویند که آمدن رونالدو باعث جدایی ایگواین خواهد شد. هرچند برادر این بازیکن هفته پیش گفت که اگر رونالدو بیاید، گونسالو در یووه خواهد ماند اما گویا او با چلسی به توافق نهایی رسیده و با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی این تیم لندنی می شود.

 

 

1318708

 

 

با امدن ایگواین به چلسی، قاعدتا باید منتظر جدایی موراتا باشیم. مقصد این مهاجم اسپانیایی احتمالا بایرن مونیخ خواهد بود که در صورت جدایی لواندوفسکی نیاز به یک مهاجم تراز اول دارد. برای این منظور، موراتا و کاوانی مدنظر قرار دارند. هرچند که نیکو کوواچ، سرمربی جدید بایرن چند روز پیش اعلام کرد که ستاره لهستانی در بایرن می ماند اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 

 

1318709

 

 

با رفتن رونالدو، طبیعتا رئال به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای او خواهد رفت. نیمار، امباپه، هازاردو هری کین شاید تنها ستاره های فعلی دنیا باشند که بتوانند جای رونالدو را در رئال پرکنند. جدایی هر کدام نیز باعث باز شدن درهای ورود برای ستاره ای دیگر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها