کد خبر : 1537706 | 20 تیر 1397 ساعت 16:03 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازیکن خارجی دیگر جذب می کنیم؛

تابش: اصلا شرایط جذب جپاروف را نداریم

مسعود تابش می گوید که علیرغم نوسانات ارزی یک بازیکن خارجی دیگر به ترکیب سپاهان اضافه می شود.

تابش: اصلا شرایط جذب جپاروف را نداریم

سعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" ضمن ابراز رضایت از شرایط موجود در تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازیکن بازیسازی که قرار است به تیم اضافه شود، گفت:  قلعه نویی هم درخواست گرفتن بازیکن دارد. ما هم مشکلی نداریم. باشگاه موافق است دو سه گزینه به ما معرفی شده که طی روزهای آینده تصمیم گیری می شود.


تابش در پاسخ به این سوال که بازیکن مدنظر قرار بود زودتر به ترکیب تیم اضافه شود، بیان کرد: این بستگی به کادر فنی دارد. دعوت نامه هم فرستادیم و امیدواریم قبل از اردوی ترکیه به تیم اضافه شود.


مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه مشکلات ارزی خللی در برنامه های آنها ایجاد می کند یا خیر، افزود: مشکلات ارزی برای همه است. ما همین الان استنلی کی روش را به عنوان سهمیه لیگ برتری داریم. دو مربی پرتغالی هم داریم. یک بازیکن خارجی دیگر هم مورد نظر است. طبیعی است که با توجه به نوسانات ارز مشکل است ولی چاره ای نیست و با توجه به پر شدن سهمیه های لیگ برتر نیاز داریم که یک بازیکن خارجی بگیریم.


وی در خصوص اردوی ترکیه و هزینه های این سفر هم اظهار داشت: از قبل برنامه ریزی شده بود و قرارداد بسته شده. ما یک هفته در اردوی ترکیه حضور خواهیم داشت. مشکلات ارزی داریم ولی چاره ای نیست و باید این مسائل را حل کنیم.


تابش در خصوص گمانه زنی هایی که در مورد بازگشت جپاروف می شود، نیز توضیح داد: مگر ما می توانیم جپاروف را بگیریم. ما شش سهمیه لیگ برتری را گرفتیم ولی جپاروف چون در لیگ برتر بازی کرده، اصلا شرایط حضور در سپاهان را ندارد.


مدیرعامل سپاهان در پایان در خصوص شرایط عارف غلامی هم اضافه کرد: امروز با عارف غلامی جلسه داشتیم ولی به نتیجه نرسیدیم و قرار است در روزهای آینده هم صحبت داشته باشیم.

دیدگاه‌ها