کد خبر : 1538044 | 22 تیر 1397 ساعت 11:30 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جریمه شدن انگلیسی‌ها بالا گرفت

فیفا شعارهای هواداران انگلیسی را بررسی می‌کند

فیفا اعلام کرده بعد از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتمال سر داده شدن آنچه شعارهای تبعیض‌آمیز خوانده شده، از سوی هواداران انگلیسی، موضوع را در کمیته‌ی انضباطی فیفا بررسی خواهد کرد.

فیفا شعارهای هواداران انگلیسی را بررسی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فیفا روز پنج‌شنبه این خبر را منتشر کرده ولی جزئیات دقیقی درباره‌ی نوع و چگونگی اتهاماتی که انگلیسی‌ها با آن روبرو هستند فاش نشده. فیفا می‌گوید درباره‌ی احتمال سر داده شدن شعارهای توهین‌آمیز و رفتار تبعیض‌آمیز از سوی گروه کوچکی از هواداران انگلیسی حاضر در استادیوم لوژنیکی، تحقیقات خواهد کرد. 


در بیانیه‌ی فیفا آمده " می‌توانیم تایید کنیم که یک گزارش از طریق سیستم پایش، نظارت و مقابله با تبعیض فیفا به دست ما رسیده. گزارش در مورد احتمال حرکات تبعیض‌آمیز هواداران انگلیسی در بازی دیروز انگلیس و کرواسی است. به همین علت جلسات کمیته‌ی انضباطی بر علیه فدراسیون فوتبال انگلیس برگزار شده. خبرهای بعدی در مورد این پرونده متعاقباً اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه تحقیقات در حال حاضر در جریان است، از همه انتظار داریم بپذیرند که در این مرحله نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را منتشر کنیم ". 


فیفا فدراسیونهای فوتبال عضو خود را مسئول رفتار تماشاچی‌هایشان در استادیوم‌ها می‌داند. فیفا در سالهای اخیر با هدف پایش و نظارت هر چه بهتر بر رفتار هواداران در استادیوم‌ها اقدامات بسیاری را در دستور کار قرار داده.

دیدگاه‌ها