کد خبر : 1538144 | 22 تیر 1397 ساعت 19:19 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: خودمان را مدیون هواداران می دانیم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی شد هدف آنها کسب رتبه سوم جام جهانی است.

ساوتگیت: خودمان را مدیون هواداران می دانیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در مرحله نیمه نهایی 1-2 مغلوب کرواسی شده و از راهیابی به فینال جام جهانی بازماند و حالا فردا برای کسب بهترین رتبه 52 سال اخیر باید بلژیک را شکست داده تا جایگاه سوم جام جهانی را کسب کند.

 

ساوتگیت گفت: "مشخصا این چند روز بعد از دیدار برابر کرواسی برای ما بسیار دشوار گذشت زیرا تنها 20 دقیقه با رسیدن به فینال جام جهانی فاصله داشتیم اما بعد از آن در اوقات اضافی این شانس از دست رفت. هدف ما از حضور در روسیه، رسیدن به این دستاورد بزرگ بود. ما همان روز ساعت 6:30 بعد از بازی دوباره راهی سن پترزبورگ شده و توانستیم از نظر روحی و احساسی خودمان را بازیابی کنیم.

 

1319539

 

اما بازیکنانم رفتاری باورنکردنی داشته اند و کار کردن با این بازیکنان بسیار لذت بخش است. امروز صبح آنها انرژی فوق العاده ای برای به پایان رساندن جام به بهترین شکل داشتند و ما خودمان را مدیون مردم انگلیس می دانیم و می خواهیم به رتبه سوم دست یابیم.

 

ما برای کار خودمان یک استاندارد مشخص تعریف کرده ایم و می خواهیم به این استاندارد تعیین شده دست یابیم. بازیکنان امروز صبح در تمرین آماده بودند و حالا ما باید تصمیم بگیریم که چه بازیکنانی می توانند از لحاظ جسمی دوباره آماده بازی کردن باشند.

 

ما باید به طور مداوم به بهبود یافتن ادامه دهیم. در طی 8 ماه گذشته، پیشرفت تیم ملی انگلیس چشمگیر بوده است و پیش از این مسابقات ما 6 بازی با سیستم فعلی بازی کرده و احساس می کردیم این بهترین راه کسب موفقیت است.

 

در حال حاضر هدف من پررنگ کردن نقاط قوت و پنهان کردن ضعف هاست و این کاریست که همه سرمربیان باید انجام دهند. ما اخیرا پیشرفت کرده ایم و حالا بازیکنان برای بهبود بیشتر تلاش می کنند."

دیدگاه‌ها