کد خبر : 1538968 | 25 تیر 1397 ساعت 19:44 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

جمعه دربی برگزار نمی شود

سوپرجام؛ شاید وقتی دیگر

با وجود تاکید زیادی که فدراسیون وسازمان لیگ برای برگزاری مسابقه سوپر جام فوتبال ایران داشتند اما به احتمال قریب به یقین این بازی برگزار نمی شود.

سوپرجام؛ شاید وقتی دیگر

به گزارش" ورزش سه"، دیدار سوپرجام در فوتبال ایران عمری کوتاه و بهاری دارد به طوری که از سال 1384 که این بازی نمادین در فوتبال ایران به عنوان پیش مسابقه آغاز فصل فوتبالی متولد شد تا امروز بارها این مسابقه برگزار نشده است. امسال نیز قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و استقلال در جام حذفی باعث شد تا به دلیل برگزار شدن سوپر جام در فصل قبل و جدیتی که فدراسیون فوتبال داشت این ذهنیت پیش بیاید که امسال فوتبال ایران با یک دربی بسیار جذاب آغاز شود.

 

اما در فاصله چند هفته به آغاز این مسابقه باشگاه استقلال اعلام کرد که در سوپرجام شرکت نخواهد کرد.  این خبر با واکنش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته برگزار کننده مسابقات همراه بود به استقلال اولتیماتوم داده شد که اگر در این مسابقه شرکت نکند با جریمه سنگین مالی مواجه خواهد شد. اما امروز سرانجام سایت ها و کانال های نزدیک به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کردند که این بازی برگزار نخواهد شد ضمن این که از حرف های برانکوایوانکوویچ در تمرین امروز پرسپولیس هم می توان این را برداشت کرد که سوپرجامی برگزار نخواهد شد.

 

با این وصف و با توجه به شواهد و قرائن موجود سوپرجام به احتمال 99 درصد برگزار نخواهد شد و این بازی به یک زمان دیگر موکول و با یک شرایط جدید برگزار خواهد شد. هرچند سازمان لیگ هنوز در این رابطه اظهارنظری نکرده است اما به نظر می رسد پرونده سوپر جام لااقل در این زمان بسته شده باشد. باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ چه زمانی را برای این بازی انتخاب می کند و حتی این احتمال هم هست که این بار نیز سوپرجام مثل خیلی دیگر از ادوار برگزار نشود.

دیدگاه‌ها