کد خبر : 1539545 | 28 تیر 1397 ساعت 16:20 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مراسم معارفه

انریکه: همان کار بارسلونا را در تیم ملی انجام می دهم

لوئیس انریکه امروز رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی شد.

انریکه: همان کار بارسلونا را در تیم ملی انجام می دهم

به گزارش "ورزش سه"، انریکه که سه فصل بسیار خوب را در بارسا پشت سر گذاشت، یک سال گذشته را به استراحت مشغول بود و سرانجام پس از استعفای هیه رو، به عنوان سرمربی جدید اسپانیا معرفی شد.

او 10 روز پیش به عنوان سرمربی لاروخا برگزیده شد و امروز مراسم معارفه وی برگزار شد.

 

 

1321131

 

 

انریکه در نشست خبری پس از معارفه گفت:« رسیدن به سرمربگری تیم ملی، حد نهایت کار یک مربی است و من از روزی که وارد این حیطه شدم، رویای رسیدن به سرمربیگری تیم ملی کشورم را در سر داشتم. از هر حیث آماده پذیرش این چالش بزرگ هستم و خوشحالم که اکنون سرمربی اسپانیا شده ام.»

 

انریکه در مورد ارتباطش با بازیکنان گفت:« من همیشه دوست دارم به بازیکنانم نزدیک باشم و با آنها گفت و گو کنم. البته تا الان با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ام و عجله ای هم برای این کار نیست. من طرفدار بحث و تبادل نظر با بازیکنان هستم و هدف من و دستیارانم، آسان تر کردن کارها برای بازیکنان است.»

 

ارتباط با رسانه ها:« وظیفه من هدایت تیم ملی است و سعیم بر این است که به بهترین شکل، کارم را انجام دهم. در هنگام نشست های خبری و یا اعلام فهرست بازیکنان، با رسانه ها ارتباط نزدیکی خواهم داشت ولی قرار نیست این ارتباط حتما صمیمانه باشد. من کارم را انجام می دهم و رسانه ها نیز کار خودشان را. امیدوارم همیشه ارتباط بین ما خوب باشد. قطعا هر کسی من را به رستورانی شیک و گران قیمت دعوت کند، آن را رد نخواهم کرد.»

 

اخراج لوپتگی:« این موضوعی مربوط به گذشته است و فکر نمی کنم اصلا نیازی به نظر دادن در موردش باشد. نگاه من به دنیا خوشبینانه است و کاری به گذشته ها ندارم.»

 

خداحافظی پیکه:« او دو سال پیش این خبر را اعلام کرد و صادقانه بگویم که هنوز با او صحبت نکرده ام. پیکه مثل هر بازیکنی این حق را دارد تا در مورد آینده اش تصمیم گیری کند و البته که من هم دوست دارم بهترین ها را در اختیار داشته باشم. پیکه قبلا شایستگی هایش را اثبات کرده است. به طور حتم در این مورد با او صحبت خواهم کرد.»

 

سیستم تیم ملی:« می توان بدون ایجاد تغییرات در سیستم و سبک بازی تیم، باعث پیشرفت و بهتر شدنش شد. من همین کار را در تیم بزرگی مثل بارسا انجام دادم. تیم ملی باید مثل یک تیم واقعی بازی کند. از حیث ورزشی، این تیم زمینه زیادی برای پیشرفت دارد.»

 

دیدگاه‌ها