کد خبر : 1539847 | 30 تیر 1397 ساعت 12:15 | 50.7K بازدید | 1 دیدگاه

آژیر خطر هتل فرانسه کار عادل رامی بود

چه کسی دشان را با پیژامه راهی خیابان کرد؟

بعد از بازی تیم ملی فرانسه در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی خبری منتشر شد که در هتل محل اقامت خروس‌ها آژیر خطر آتش به صدا درآمده است.

چه کسی دشان را با پیژامه راهی خیابان کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، عادل رامی که می‌خواسته در سکوت بازی کامپیوتری فورت‌نایت بازی کند، آن شب بیدار می‌ماند و از روی کنجکاوی آژیر خطر آتش را روشن می‌کند.


تلویزیون TF1 فرانسه گزارش داد که این اتفاق بعد از پیروزی 4-3 فرانسه بر آرژانتین در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی اتفاق افتاد. عادل رامی 32ساله می‌خواسته در سکوت و آرامش بازی کامپیوتری فورت‌نایت بازی کند ولی سر و صدای هم‌تیمی‌هایش که در حال جشن گرفتن پیروزی‌شان بوده‌اند او را آزار می‌داده. هم‌تیمی‌های رامی بارها و بارها در اتاق او را کوبیده و در راهروها سر و صدا می‌کرده‌اند.


عادل رامی که کلاً فوتبالیست حاشیه‌سازی است برای حل این مشکل به فکر راه‌حلی عجیب می‌افتد. او در این باره گفت:" وقتی آنها نزدیک اتاق من بودند با کپسول آتش‌نشانی در هوا اسپری کردم. یک ابر سفید غلیظ در اتاق درست شد. آژیر آتش‌سوزی به صدا درآمد و حراست هتل از ما خواست هتل را فوراً ترک کنیم".

 

مامورین ایمنی هتل می‌گویند طبقه‌ی محل اقامت تیم ملی فرانسه باید کاملاً تخلیه شود. حتی دیدیه دشان با پیژامه هتل را ترک کرده و در خیابان می‌ایستد.


رامی گفت:" وقتی دشان را دیدم به خودم گفتم ای وای بر من، از تیم حذف شدم. تمام شد و رفت. بعد پلیس و آتش‌نشانی از راه رسیدند. از نگرانی داشتم می‌مردم".


ولی دشان به بازیکن خود که در باشگاه مارسی بازی می‌کند سخت‌ نمی‌گیرد و تنها به یک هشدار رضایت می‌دهد. با این حال رامی در جام جهانی روسیه حتی یک دقیقه هم به میدان فرستاده نمی‌شود.

 

منبع : اشپورت 1       آرش جلال منش

دیدگاه‌ها