کد خبر : 1540146 | 31 تیر 1397 ساعت 16:14 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

عزتی: فکر می‌کنم نفت به طور کل نابود شود

علیرضا عزتی، بازیکن سابق نفت تهران که در فصل نقل و انتقالات به عضویت باشگاه سپیدرود درآمده بود در خصوص وضعیت این باشگاه شمالی و هم‌چنین تیم نفت نکاتی را عنوان کرد.

عزتی: فکر می‌کنم نفت به طور کل نابود شود

به گزارش "ورزش سه" چند هفته گذشته علیرضا عزت کرامت ، کاپیتان سابق تیم نفت تهران با قراردادی یک ساله به عضویت باشگاه سپیدرود تحت مالکیت جواد تن‌زاده و مربیگری علی نظرمحمدی درآمد. تیمی که بازیکنان با تجربه و خوبی را جذب کرد و به دنبال حفظ سهمیه خود در لیگ هجدهم بود. اما بعد از رای حکم داوری، مالکیت محمد نوین بر باشگاه سپیدرود تایید شد تا تمرینات تیم علی نظرمحمدی تعطیل شود و تمامی بازیکنان جذب شده شهر رشت را ترک کردند.


علیرضا عزتی که به عنوان اولین خریدهای این تیم به حساب می‌آمد در خصوص اتفاقات باشگاه سپیدرود گفت: اصلا دوست ندارم در خصوص اتفاقات رخ داده صحبت کنم اما آن طور که من اطلاع پیدا کردم این باشگاه دو سال برای آقای تن‌زاده بوده است و در این میان هیئت فوتبال استان گیلان به عنوان حکم انتخاب شده بود. در این میان شرط ادامه همکاری با مالک انجام تعهدات بود. گویا آقای تن‌زاده هم 50 درصد پول بازیکنان را پرداخت کرده بودند اما به دلیل بحثی که با آقای کریمی داشتند از پرداخت مطالبات ایشان امتناع کردند و همین باعث شد که مالکیت ایشان بر سپیدرود ملغی شود. حالا همه چیز تمام شده و من نمی‌خواهم صحبت در این رابطه صحبت کنم. 


کاپیتان اسبق نفت تهران در خصوص وضعیت این باشگاه تهرانی هم عنوان کرد: ما اصلا از باشگاه نفت خبر نداریم و نمی‌دانیم چه بر سر این تیم آمده است. من 2،3 هفته قبل با آقای شریف حسینی صحبت کردم و ایشان گفتند هفته آینده پس از جلسه با آقای سلحشور (معاون وزیر نفت) نتیجه را اعلام خواهیم کرد اما تا به الان هیچ نتیجه‌ای به بازیکنان اعلام نشده است. با این وضعیت فکر می‌کنم باشگاه نفت به کل نابود شود. از طرفی آقای گل‌محمدی، رییس اداره ورزش و جوانان استان تهران به نماینده ما گفته است در صورت انحلال باشگاه نفت تهران، وزارت نفت به علت عدم انتقال قطعی سند به خریداران، موظف است تمامی مطالبات بازیکنان و کادرفنی را که در 3،4 سال اخیر در این باشگاه فعالیت کردند را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها