کد خبر : 1541185 | 04 مرداد 1397 ساعت 23:11 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح‌زاده: نشان دادیم سایپا مدعی است

گلر سایپا می گوید سایپا با پیروزی مقابل سپیدرود نشان داد که در جمع مدعیان قرار دارد.

فلاح‌زاده: نشان دادیم سایپا مدعی است

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه دستگردی، حامد فلاح زاده در مورد پیروزی مقابل سپیدرود می گوید: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت های خوبی در نیمه اول داشتیم اگرچه یک پنالتی در نیمه اول خراب کردیم اما خدا را شکر توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم و با روحیه خوب به رختکن برویم.

 

وی افزود: با صحبت هایی که علی آقا در بین نیمه در رختکن انجام دادند توانستیم نیمه دوم را با همان روش بازی کنیم و راه های نفوذی را از جلو بستیم و در نهایت پیروز میدان شدیم و نشان دادیم که سایپا یکی از مدعیان این فصل است.

 

از او در مورد مهار توپ نزهتی و اینکه آیا اگر آن توپ گل می شد شرایط بازی تغییر پیدا می کرد سوال شد که او در پاسخ گفت: درست است اما این حاصل زحمات آقای غلامپور است که ما در زمین مسابقه اجرا می کنیم. تلاش می کنم که در این فصل سال خوبی را پشت سر بگذارم، من تمرینات خوبی را در پیش فصل پشت سر گذاشتم و تلاش کردم در این بازی آن را به نمایش بگذارم.

 

او در مورد بازیکن 16 ساله تیمشان که در دقایق آخر تعویض شد هم نظرش را اینطور بیان کرد: سایپا کارخانه بازیکن سازی است و این بازیکن جوان هم مثل مهدی ترابی و علی قلی زاده بعدها ان شاالله بتواند آینده داشته باشد.

 

او در رابطه با رفتن اخباری و اینکه او را رقیب می داند هم می گوید: در مورد اینکه شرکت می کند یا نمی کند من نمی توانم نظر بدهم اما در مورد اینکه حضور یک بازیکن به عنوان رقیب من است باید بگویم که من چند سالی است که دارم در سایپا بازی می کنم و اینطور نیست. من مدتی نیمکت نشین بودم و دوباره به درون دروازه برگشتم و اینطور هم نیست که من به جز اخباری رقیب دیگری نداشته باشم چون ما یکی، دو گلر خوب دیگر نیز داریم و من در کل تلاش خودم را می کنم کاری هم ندارم که کسی باشد یا نباشد. من تابع دستورات کادرفنی هستم و هرچه آنها دستور  دهم انجام می دهم.

دیدگاه‌ها