کد خبر : 1541601 | 06 مرداد 1397 ساعت 16:46 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توان عملکرد ترابی را زیر سوال برد

رمضانی: در پنالتی های سایپا دخالتی نمی کنم

مهاجم تیم سایپا می گوید به نظرم اگر همه تیم از دیگر موقعیت هایمان در بازی سپیدرود به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم بازی پرگلی داشته باشیم.

رمضانی: در پنالتی های سایپا دخالتی نمی کنم 

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی را می توان از جمله بازیکنان موفق حاضر در لیگ برتر دانست. او که در نیم فصل لیگ هفدهم به جمع نارنجی پوشان اضافه شد در دیدارهایی که به میدان رفت توانست گل های فراوانی به ثمر برساند. او در دیدار ابتدایی لیگ هجدهم نیز در زمین حاضر شد و توانست برای تیمش گلزنی کند. 


او در مصاحبه ای با "ورزش سه"، درباره دیدار اخیر نارنجی پوشان و شرایط خود به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره پنالتی سایپا در دیدار برابر سپیدرود گفت: آقای دایی مسئولیت پنالتی زدن را به زهیوی و ترابی داده است و دیگر ما در این امر  دخالت نمی کنیم. مهدی در خیلی از مواقع گلزنی کرده و برای سایپا امتیاز آورده است و نباید فقط با این توپی که گل نشد عملکردش را زیرسوال برد و به نظرم اصلا مهم نیست. او آنقدر به تیم کمک کرده که فکر می کنم یک پنالتی گل نشدن او خیلی مهم باشد تازه این اتفاق انگیزه و تلاش ما را برای گلزنی بیشتر کرد و باعث شد گل های بیشتری به ثمر برسانیم.


او درباره دیدار برابر سپیدرود و شرایط این تیم گفت: سپیدرودی ها مهره های خوب و اسمی داشتند ولی مشخص بود که هنوز تیمشان به خاطر مشکلاتی که داشتند شکل نگرفته ولی فکر می کنم در آینده تیم خوبی خواهند بود. آنها مقابل ما محکم و سخت بازی کردند ولی ما توانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. برای تیم استانم در آینده آرزوی موفقیت دارم. 


او درباره اینکه می شد این دیدار با گل های بیشتری به سود سایپا به پایان برسد یا خیر، گفت: قطعا چون خود من چند موقعیت داشتم که اگر دقت بیشتری می کردم یا خوش شانس تر بودم به نظرم گل های بیشتری می توانستم بزنم. به نظرم اگر همه تیم از دیگر موقعیت هایمان به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم بازی پرگلی داشته باشیم. 


مهاجم نارنجی پوشان درباره موفقیت این تیم در لیگ پیش رو و کسب سهمیه آسیایی گفت: فکر می کنم سایپا چون اکثر مهره هایش را نگه داشته و اسکلت همان نفرات سال گذشته را دارد به همین دلیل روی همان روند نتیجه گیری سال گذشته پیش می رویم و احساسم این است که نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. امیدوارم که تیم مان همین طور که بازی اول را خوب پیش رفت بازی های بعدی را هم خوب پیش برود.


رمضانی درباره دیدار هفته آینده برابر پیکان نیز گفت: همیشه بازی پیکان ـ سایپا حساسیت ویژه ای را به همراه دارد ضمن آنکه پیکان تیم خوبی را جمع کرده است اما تیم ما در هر بازی فقط برای برد به میدان می رویم این چیزی است که علی آقا از ما خواسته اند و تمام تلاشمان را می کنیم که نتیجه خوبی بگیریم و صددرصد بازی جذابی می شود.

دیدگاه‌ها