کد خبر : 1541705 | 07 مرداد 1397 ساعت 00:03 | 64.8K بازدید | 2 دیدگاه

سعید آذری اعلام کرد؛

رد شایعه کاهش مبلغ انتقال تبریزی به استقلال

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد در پرونده انتقال تبریزی به استقلال هیچ تخفیفی به تیم تهرانی نمی‌دهد.

رد شایعه کاهش مبلغ انتقال تبریزی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخواست رسمی باشگاه استقلال به ذوب‌آهن اصفهان مبنی بر انجام مذاکره برای جذب مرتضی تبریزی، مهاجم این تیم، سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن روز دوم مردادماه با ارسال نامه‌ای به استقلال عنوان کرد که برای جذب این بازیکن باید مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به آنها پرداخت شود.

 

در حالی که مهلت سه روزه به باشگاه استقلال برای پرداخت این مبلغ برای انجام انتقال مرتضی تبریزی در نظر گرفته شده بود ولی به نظر می‌رسد همچنان باب این مذاکره باز است و در صورت تامین این مبلغ، باشگاه اصفهانی رضایت‌نامه مهاجم خود را صادر می‌کند.

 

اما طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر اینکه باشگاه استقلال برای جذب تبریزی از ذوب‌آهن تخفیف کرده در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده بود که سعید آذری به این شایعات واکنش نشان داد و در پیامی نوشت:

«برخی با احساسات هواداران استقلال بازی می‌کنند، مرتضی بازیکن بزرگ ماست، کم کردن رسانه‌ای مبلغ ترانسفر او دروغی بیش نیست؛ هواداران را وارد بازی رسانه‌ای نکنید، قبلا اعلام نمودند که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و الان هم در رسانه‌ها مبلغ یک میلیاردی را مطرح می‌کنند؛ چرا برخی به خود اجازه می‌دهند احساسات هواداران استقلال را به بازی بگیرند؟ مگر برای حق ترانسفر محسن مسلمان و پیام صادقیان کوتاه آمدم که در این فقره هم حق ذوب‌آهن را تضییع کنم؟»

 

 

دیدگاه‌ها