کد خبر : 1541737 | 07 مرداد 1397 ساعت 08:55 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گل شقیری عادی نبود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از گل استثنایی ژردان شقیری، خرید جدید تیمش پرداخت و آن را "غیرعادی" خواند.

کلوپ: گل شقیری عادی نبود

به گزارش "ورزش سه"، شقیری در اولین حضورش در پیراهن لیورپول توانست درخشش چشم گیری داشته باشد و با گلی دیدنی، کار را برای تیم کلوپ آغاز کند. در حالی که لیورپول 3-1 از حریف خود پیش بود، شقیری به زمین آمد و با یک ضربه قیچی برگردان، به زیبایی دروازه حریف را باز کرد. پس از بازی، کلوپ به تمجید از خرید جدید تیمش پرداخت.

 

 

1323130

 


او گفت:" به نظرم گل خیلی خوبی بود. البته پس از 4 روز حضور در یک باشگاه، زدن چنین گلی طبیعی نیست.  ما می‌خواستیم به او کمی  کمک کنیم بنابراین اوضاع خیلی پیچیده نبود، به او آزادی بسیاری دادیم، و شرایط را طوری فراهم کردیم که او طبق تخصصش عمل کند. از چیزی که انتظار داشتم بهتر بود. فکر می‌کنم بازی امروز برای بیشتر بازیکنان بازی آسانی بود. ما 90 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. بازی سریع و ساده ای انجام دادیم.


پس از بازی با دورتموند، حس خیلی خوبی نداشتم ولی حالا می‌دانم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. بازی های پیش فصل را برگزار کردیم بنابراین اگر اشتباه کنید، باید ببازید و مشکلی هم نیست ولی باید از آنها درس گرفت.

 

 

1323131

 


در مورد شقیری باید بگویم که وقتی با باشگاه امضا کرد، همانجا می‌خواست تمرینات را با ما شروع کند. فکر می‌کنم یک هفته پس از پایان جام جهانی برای او بود. من گفتم  نه نه ، برو! او چند روز بعد بازگشت و واقعا هیجان زده بود. او دوران پرباری را سپری کرده و برای تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ، استوک سیتی و اینتر بازی کرده است. لحظات مهمی را در کارنامه اش دارد و حالا ما او را در اختیار داریم و می‌توانیم در کنار چند بازیکن بزرگ دیگر از او استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها