کد خبر : 1541745 | 07 مرداد 1397 ساعت 09:44 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی و خانزاده سوژه استادالدوحه قطر

ماچالا با دو ستاره ایرانی در مسیر خوشبختی با الاهلی

تغییرات و سرمایه گذاری که باشگاه الاهلی روی مربی کهنه کار و ستاره های خارجی جدید از جمله دو ملی پوش ایرانی انجام داد به سوژه اصلی امروز رسانه های دوحه تبدیل شد.

ماچالا با دو ستاره ایرانی در مسیر خوشبختی با الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی قطر باز هم برای سپردن سکان هدایت این تیم به میلان ماچالا مربی کهنه کار و سرشناس اهل جمهوری چک اعتماد کرد، مردی که برای سومین بار در یک دهه گذشته هدایت این تیم قدیمی و پرطرفدار دوحه را برعهده گرفت تا در این سن و سال چالش هیجان انگیز دیگری را تجربه کند.


روزنامه استاد الدوحه امروز در گزارش کامل از روند تغییرات ماچالا در الاهلی به خرید دو ستاره ایرانی و ملی پوش حاضر در جام جهانی اشاره داشت و مدعی شد باشگاه به توصیه ماچالا که همواره علاقه اش به بهره بردن از بازیکنان ایرانی را پنهان نمی کند روی خرید دو بازیکن ایرانی "امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده" سرمایه گذاری کرد تا خط دفاع و میانی خود را ترمیم کند.


استاد الدوحه همچنین از دو خرید خارجی دیگر همین طور بازیکنان بومی که باشگاه به درخواست ماچالا جذب کرد نیز اشاره و مدعی شد زوج ابراهیمی – دی یانگ می توانند زمینه ساز موفقیت های پیرمرد اهل جمهوری چک در این فصل از رقابت های لیگ ستارگان قطر باشند، زوجی که هر کدام تجربه درخشش در جام های جهانی را دارند و با کارنامه ای پرافتخار به دوحه کوچ کردند.

 

1323152

دیدگاه‌ها