کد خبر : 1542042 | 08 مرداد 1397 ساعت 15:00 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

معضل عجیب رئال مادرید با ستاره کروات

متئو کوواچیچ ستاره کروات رئال قصد جدایی دارد در حالی که پاسخ باشگاه به وی منفی بوده است.

معضل عجیب رئال مادرید با ستاره کروات

به گزارش "ورزش سه"، کوواچیچ پیش از شروع جام جهانی در مصاحبه با مارکا صراحتا گفت که قصد ترک رئال را دارد و می خواهد در تیمی بازی کند که به وی دقایق بیشتری میدان داده شود.

جالب اینکه کوواچیچ یک روز پس از اتمام جام جهانی به کمپ والدبباس رفت. او دو هدف را دنبال می کرد. دیدار با هم تیمی هایش و سپس ملاقات با لوپتگی. او در گفت و گوی رودررو با سرمربی رئال به وی گفت که می خواهد به تیمی دیگر برود چرا که اطمینان دارد که در صورت ماندنی شدن، بازهم نیمکت نشینی در انتظارش خواهد بود اما لوپتگی به وی خاطرنشان کرد که با او همه از صفر شروع می کنند.

 

 

1323397

 

 

از طرف مسئولان باشگاه نیز به وی اطلاع داده شده است که برنامه ای برای فروش وی ندارند چرا که نه در بازار ستاره ای در حد و اندازه های او یافت می شود و نه اینکه باشگاه حاضر است ستاره ای که از 21 سالگی در اختیار داشته و قرار است روزی جانشین مودریچ شود را به راحتی از دست بدهد.

 

کوواچیچ با کاستن از مدت زمان تعطیلات تابستانی، از پنج روز دیگر به تمرینات رئال باز خواهد گشت و البته همچنان اصرار به جدایی دارد.

از طرفی مسئولان رئال همواره گفته اند که بازیکنی را به زور نگاه نمی دارند و برای نمونه، حتی مانع جدایی رونالدوی ناراضی هم نشدند اما گویا در مورد کوواچیچ قضیه متفاوت است. او از سیتی، رم، بایرن و اینتر پشنهاد دارد و رئال هر چهار پیشنهاد را رد کرده است. 

 

تا انتهای نقل و انتقالات تابستانی هنوز راه درازی باقی مانده و وقوع هر اتفاقی ممکن است اما فعلا، هدف مسئولان رئال حفظ کوواچیچ و خوشبینی به تغییر عقیده این بازیکن آینده دار است.

دیدگاه‌ها