کد خبر : 1542078 | 08 مرداد 1397 ساعت 16:54 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف مهاجم جدید آبی ها امشب معلوم می شود

جلسه مهم ذوب آهن و استقلال برای تبریزی

انتقال مرتضی تبریزی مهاجم سرشناس ذوب آهن به استقلال می تواند یکی از مهمترین انتقالات این فصل از رقابت های لیگ برتر لقب بگیرد.

جلسه مهم ذوب آهن و استقلال برای تبریزی

به گزارش" ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن باردیگر در زمینه انتقال بازیکن برسر میز مذاکره نشسته اند.

در سال های اخیر انتقال های موفق و ناموفقی میان دو باشگاه انجام شده ، از کاوه رضایی که به استقلال آمد تا قاسم حدادی فر که دوبار تا آستانه استقلال رفت و عاقبت هم در ذوب ماند و چند بازیکن دیگر ، این دوباشگاه همواره مراوداتی در این زمینه داشته اند.

امسال و در حالی که لیگ برتر آغاز شده صحبت از انتقال مرتضی تبریزی مهاجم سرشناس و ملی پوش ذوب به استقلال است. در حالی که برخی از کانال ها و سایت ها از توافق نهایی خبر داده اند سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در این رابطه و در گفت و گو با "خبرگزاری ایسنا" گفت:« درباره جدایی تبریزی و پرشدن جای خالی او امید نمازی باید اظهار نظر کند اما ما بحث بودجه را هم باید لحاظ کنیم. باید به اندازه جیبمان خرج کنیم. هواداران ذوب آهن انتظارات خود را با شرایط باشگاه تنظیم کنند. ما  قدرت رقابت با برخی تیم‌ها را نداریم و نمی‌توانیم مانند چند تیم ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان هزینه کنیم. کارخانه و سهام‌داران اجازه نمی‌دهند باشگاه را با هزینه زیاد اداره کنیم. کارخانه در طول فصل ۲۰ میلیارد تومان به ما پرداخت می‌کند که تاکنون ۴۰ درصد از این مبلغ به دست ما رسیده است و باید در طول فصل خودمان ۱۲ میلیارد تومان از طریق فروش بازیکن و یا جذب اسپانسر درآمدزایی کنیم.»


او با اشاره به انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به رئال و از رئال به یوونتوس تاکید کرد: «مطمئن باشید پشت این انتقال یک استراتژی وجود داشته و مبانی مالی در نظر گرفته شده است. این طور نبوده که صبح تصمیم بگیرند بازیکنی را بفروشند. یک حساب و کتاب و بررسی دقیق درباره نقل و انتقالات صورت می‌گیرد.»


آذری درباره پیشنهادات دیگر تبریزی هم گفت:« تبریزی پیشنهادهایی از قطر، ترکیه و سایر کشورهای اروپایی داشت اما هیچ کدام آن‌ها کتبی نبود و فقط استقلال درخواست کتبی داده است. ما می‌توانیم تا فردا بعد از ظهر هم منتظر سایر پیشنهادهای تبریزی بمانیم تا بهترین انتخاب را درباره این بازیکن داشته باشیم. من خواهان پیشرفت تبریزی هستم و دوست دارم او در اروپا فوتبال بازی کند اما تنها درخواست کننده او استقلال بوده که امشب با آنها جلسه می‌گذارد و ما هم در صورت توافق با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رضایت‌نامه او را صادر می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها