کد خبر : 1542345 | 09 مرداد 1397 ساعت 19:53 | 89.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز در گروی دیدار فردا؛

رئال مادرید دوباره کهکشانی خواهد شد؟

دیدار فردای رئال مادرید برابر منچستریونایتد اهمیت زیادی در سیاست های نقل و انتقالاتی کهکشانی ها در تابستان خواهد داشت.

رئال مادرید دوباره کهکشانی خواهد شد؟


به گزارش "ورزش سه"، گرچه بعد از جدایی کریستیانو رونالدو همه انتظار داشتند رئال مادرید دست به خریدهای بزرگی زده و ستاره های گرانقیمت یکی پس از دیگری راهی برنابئو شوند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده و همانند چند سال اخیر این تیم نقش منفعلی در بازار تابستانی داشته است.

 

1293709

 

اما طبق ادعای مارکا، بازار نقل و انتقالات برای رئال مادرید تمام نشده و ممکن است در اواخر این مهلت شاهد سرازیر شدن بازیکنان بزرگی به ترکیب این تیم باشیم. لوپتگی و پرز به این نتیجه رسیده اند که شرایط تیمی را در بازی های پیش فصل بررسی کنند و اگر به این نتیجه رسیدند که تیم نیاز به تقویت دارد، برای جذب بازیکن اقدام کنند.

 

بامداد فردا 2 تیم رئال مادرید و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار یکی از مهم ترین مسابقات در تصمیم گیری باشگاه خواهد بود.

 

در صورت اخذ نتیجه منفی، 2 انتقال مهم پیش روی کهکشانی ها خواهد بود؛ ابتدا آنها برای جذب ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی اقدام خواهند کرد و گزینه بعدی آنها، مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی اینتر است که می تواند خلا یک مهاجم نوک بزرگ در برنابئو را پر کند.

 

1318824

 

 

البته این 2 خرید هرگز برای رئال مادرید به آسانی صورت نخواهد گرفت زیرا به نظر می رسد چلسی به کمتر از 200 میلیون یورو برای هازارد راضی نباشد و ایکاردی نیز تصمیمی برای ترک اینتر ندارد اما به هر حال سابقه نشان داده فلورنتینو پرز متخصص خریدهای اواخر تابستان است.

دیدگاه‌ها