کد خبر : 1542685 | 11 مرداد 1397 ساعت 10:10 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری: از الان نباید حرف از سقوط یا بقا زد

هافبک تیم استقلال خوزستان در خصوص شرایط این تیم در آستانه بازی هفته دوم مقابل پدیده توضیح داد.

کلانتری: از الان نباید حرف از سقوط یا بقا زد

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد آمادگی آبی پوشان اهوازی اظهار داشت: به نظرم نه فقط ما بلکه خیلی از تیم ها هستند که به صورت صددرصد آماده نشده اند و فکر می کنم استقلال خوزستان نیاز به زمان دارد آن هم با وجود بازیکنان خوب و تاثیرگذاری که ما داریم، در کل معتقدم تیم خوبی خواهیم شد.

 

او در خصوص بازی با گسترش گفت: به نظرم اصلا کار آسانی مقابل گسترش نداشتیم. بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند همه باتجربه و بازی کرده بودند اما ما اکثر بازیکنانمان جوان بودند و فقط دو بازیکن باتجربه داشتیم البته این بازیکنان در آینده جای زیادی برای پیشرفت دارند فقط همین موضوع کار را برای ما سخت کرده بود وگرنه در اکثر زمان بازی ما خیلی کار دشواری نداشتیم و دقیقا از همین نیروی جوانی به خوبی بهره بردیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. فکر می کنم با شرایطی که در این بازی داشتیم مساوی برایمان حکم برد را داشت و خیلی خوب توانستیم بازی عقب افتاده را به تساوی بکشانیم. 

 

هافبک استقلال خوزستان در رابطه با اینکه عده ای این تیم را گزینه سقوط می دانستند، می گوید: از الان نمی شود به این موضوع فکر کرد یا درباره اش حرف زد چون تازه فقط یک بازی از لیگ گذشته و شاید در ادامه اتفاقات طور دیگری رقم بخورد. پس از حالا نمی توان خود را از پیش بازنده دانست و باید همه چیز را به زمان سپرد. باید مسئولین از تیم حمایت کنند و بچه های تیم هم برای موفقیت در مسابقات آینده تلاش کنند تا این حرف ها از روی استقلال خوزستان برداشته شود.

 

کلانتری در مورد بازی با پدیده هم تصریح کرد: پدیده یکی از تیم های خوب امسال لیگ است و فکر می کنم جزو تیم هایی هستند که خیلی زود تمریناتشان را آغاز کرند و از لحاظ بازیکن و کادرفنی در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم از این بازی هم امتیاز بگیریم و دست پر خارج شویم تا در ادامه لیگ همین طور خوب پیش برویم.

دیدگاه‌ها