کد خبر : 1542815 | 11 مرداد 1397 ساعت 23:41 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

چند موقعیت ساختم و از خودم راضی هستم

نریمان‌جهان: می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

هافبک تیم پیکان در دومین بازی فصل هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

نریمان‌جهان: می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

به گزارش" ورزش سه" پیکان توانست با یک بازی خوب تیم قدرتمند سایپا را با سه گل مغلوب کند و به سه امتیاز با ارزش برسد. سامان نریمان هافبک تهاجمی این تیم که در نیمه دوم به میدان آمد از زمان حضورش بازی خوبی ارائه کرد و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف به وجود آورد. نریمان جهان بعد از بازی گفت:«تیم ما خیلی امروز خوب بازی کرد و بچه ها توانستند بازی خیلی خوبی انجام بدهم. من هم تمام تلاشم را انجام دادم تا هرچه زودتر بتوانم با بچه ها و تیم به هماهنگی برسم.»


او درباره حضورش در این بازی گفت:« خداراشکر توانستم از زمان حضورم در زمین یکی دو موقعیت خوب برای تیم بسازم ، فکر کنم در مجموع عملکردم بد نبود و از خودم راضی هستم.»


هافبک سابق پرسپولیس درباره پیروزی بر سایپا که در هفته اول نتیجه خیلی خوبی گرفته بود گفت:« ما برای این بازی برنامه ریزی کرده و در تمرینات کار کرده بودیم. می دانستیم سایپا توپ های بلند می زند و دنبال استفاده از توپ های سوم است. ما می توانستیم در این شرایط از ضدحملات استفاده کنیم به خصوص از وقتی یک بر صفر شدیم آن ها جلو آمدند و ما می توانستیم روی ضدحمله گل های بیشتری بزنیم اما فرصت های زیادی را از دست دادیم.»

دیدگاه‌ها