کد خبر : 1542911 | 12 مرداد 1397 ساعت 13:32 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بارسلونا باید ویدال را به خدمت بگیرد؟

خرید در خط میانی بارسلونا، اتفاق خیلی دور از ذهنی نخواهد بود و حالا آرتورو ویدال به حضور در این تیم بسیار نزدیک است.

چرا بارسلونا باید ویدال را به خدمت بگیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، خرید ویدال هرچند عجولانه به نظر می‌آید ولی او از آن دسته بازیکنانی است که ارنستو والورده در ترکیب تیمش نیاز دارد. در زیر، 5 دلیل برای جذب هافبک بایرن مونیخ بررسی شده است.

 

1324226

 

1- سبک بازی پائولینیو

 

یکی از واضح ترین کاربردهای بازیکنی مثل ویدال این است که می‌تواند نمایش‌هایی مشابه پائولینیو در فصل گذشته داشته باشد. والورده فصل گذشته از حضور پائولینیو استفاده بسیاری برد ولی در نهایت این بازیکن در تابستان فروخته شد. حال والورده می‌خواهد ویدال را با خصوصیاتی مشابه پائولینیو، جایگزین کند.

 

 

1324230

 

2-دنده ای کلیدی در ستون فقرات تیم

 

ویدال از آن دسته بازیکنانی است که تمامی مناطق زمین را پوشش می‌دهد، طوری که کمتر بازیکنی مشابهش در دنیا وجود دارد. این خصوصیت می‌تواند به ایوان راکیتیچ و سرخیو بوسکتس کمک کند که راحت تر بازی کنند و در زمین آزادتر باشند.

 

 

1324227

 

3- نبردهای هوایی

 

یکی دیگر از فاکتورهای مهم ویدال، توانایی اش در هدزنی است. چه در دفاع و چه در حمله، او روی هوا بسیار قدرتمند است و از این رو نیز به کمک تیم والورده خواهد آمد.

 

1324229

 

 

4- رهبری و شخصیت

 

او در شیلی، بایر لورکوزن، یوونتوس و بایرن مونیخ، شخصیتش را به رخ کشیده است. اگر یک چیز باشد که بتوان به عنوان تعریف مشخص او ارائه کرد، شخصیتش و توانایی اش در رهبری تیم و روحیه پیروزی طلبی است. او می‌جنگد، همه چیز را درست می‌کند و فضاها را به خودش اختصاص می‌دهد.

 

 

1324228

 

5- تجربه و تاثیر آنی

 

خیلی از بازیکنانی که به یک تیم جدید می‌پیوندند، کمی زمان می‌برد تا به خوبی در تیمشان جا بیفتند. ویدال اما با توجه به روحیه و تجربه اش، انتظار می‌رود نیازی به زمان جدید برای جا افتادن در ترکیب تیمش نداشته باشد. عملکرد او در تیم‌های بزرگ اروپایی، این را به خوبی نشان داده است.

دیدگاه‌ها