کد خبر : 1542935 | 12 مرداد 1397 ساعت 15:10 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت و موندودپورتیوو

جزئیات قرارداد ویدال و بارسلونا فاش شد

آرتورو ویدال تا ساعاتی دیگر به بازیکن جدید بارسلونا بدل خواهد شد و پرونده نقل و انتقالات تابستانی بارسا نیز با جذب این بازیکن بسته می شود.

جزئیات قرارداد ویدال و بارسلونا فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ابتدا نشریه اسپورت بود که خبر از توافق باشگاه بارسلونا با آرتورو ویدال داد. نامی که در روزهای گذشته به عنوان خرید احتمالی اینتر مطرح می شد اما بارسلونا به یکباره ورود کرد و پاسخ مثبت ستاره شیلیایی را گرفت.

ویدال در فهرست فروش بایرن قرار داشت و همین قضیه، کار جذب او را راحت و بی دردسر می کرد.

 

 

1324262

 

 

طبق ادعای اسپورت، توافق بین بارسا و ویدال کامل است و در حال حاضر تنها مذاکرات بایرن و بارسا بر سر برخی جزئیات قرارداد باقی مانده است. به نظر می رسد که تا ساعاتی دیگر این مشکل نیز حل شده و ویدال به بازیکن جدید بارسا بدل شود. او درخواست فوری والورده پس از جدایی پائولینیو بود.

 

طبق ادعای رسانه های کاتالونیایی، قرارداد ویدال سه ساله خواهد بود و او سالانه 9 میلیون یورو خالص نیز دستمزد دریافت می کند. رقمی که پایین تر از مبلغ پیشنهادی اینتر است.

همچنین بارسا نیز برای این انتقال، 20 میلیون یورو به بایرن مونیخ پرداخت خواهد کرد.

به این ترتیب پس از مالکوم، آرتور ملو و لانگله، ویدال به چهارمین و آخرین خرید تابستانی بارسا بدل خواهد شد. آبی و اناری ها کار خود را با هزینه ای 127 میلیون یورویی تمام می کنند و اکنون باید منتظر جدایی بازیکنانی باشیم که در لیست سیاه والورده قرار دارند: یری مینا، الکس ویدال، رافینیا، پاکو آلکاسر، گومس و منیر الحدادی.

 

 

دیدگاه‌ها