کد خبر : 1543013 | 12 مرداد 1397 ساعت 18:43 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالیست ها نقش معلمی دارند؛

مهرعلیزاده بر بالین حبیب زاده (عکس)

استاندار اصفهان گفت: شرکت ها مسئولیت های اجتماعی دارند اما فوتبالیست ها و باشگاه ها متعلق به کل جامعه هستند و شرکت ها صاحب آن ها محسوب نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از ایمنا محسن مهرعلیزاده دقایقی پیش به صورت سر زده از بازیکن مصدوم ذوب آهن که در دیدار شب گذشته -۱۱ مردادماه- مقابل استقلال تهران از ناحیه صورت مصدوم و قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرد عیادت کرد.


استاندار اصفهان در این عیادت اظهار کرد: فوتبالیست ها نقش معلمی دارند و ایجاد کننده شادی و نشاط در جامعه هستند، بعضی مواقع هر چه تلاش می کنیم سرانجام ندارد و باید مسیر را تغییر دهیم.


وی افزود: زمانی که در دقیقه ۹۰ تیمی گل می زند متوجه می شویم که باید جنگید تا اتفاقات خوب رخ دهد و این ها همه درسی برای ادامه راه ما خواهد بود.


مهرعلیزاده با اشاره به نقش فوتبالیست ها در جامعه تاکید کرد: فوتبالیست ها و باشگاه ها مثل سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال مطلق به شرکت ها نیستند. شرکت ها مسئولیت های اجتماعی دارند اما فوتبالیست ها و باشگاه ها متعلق به مردم و کل جامعه هستند و شرکت ها صاحب آن ها محسوب نمی شود.


استاندار اصفهان ادامه داد: موفقیت ها و خوشحالی ها فقط معطوف به شرکت ها نمی شود و در کل جامعه تاثیرگذار است، فارغ از مسئولیت و مالکیت باید از آن ها مراقبت کنیم چرا که باعث خوشحالی مردم اصفهان می شوند.
وی خاطر نشان کرد: از عملکرد هر دو تیم رضایت داریم، تذکراتی دادیم که اعمال شد و ذوب آهن در این بین عملکرد خوبی از خود نشان داده است. رشد آرام، متین و با عقل پایدار خواهد بود و رشدی که هر روز بالا و پایین باشد ثبات نخواهد داشت که ذوب آهن کاملا حرفه ای این کار را انجام داده است.


مهرعلیزاده اضافه کرد: فوتبالیست ها فرزندان این مرزوبوم هستند که با نقش معلمی خود اثر مهمی در تربیت اجتماعی ایفا می کنند.


استاندار اصفهان تصریح کرد: از شب گذشته که این اتفاق را دیدم، مدام پیگیر بودم و قصد داشتم بعد از نماز صبح از این بازیکن خوب عیادت کنم که میسر نشد ولی به دفتر اعلام کردم که امروز حتما این ملاقات صورت پذیرد.


در این دیدار محمد علی شجاعی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سعید آذری مدیرعامل، امین کریمیان معاون بازرگانی باشگاه ذوب آهن و خانواده رضا حبیب زاده حضور داشتند.

 

1324311

 

1324312

دیدگاه‌ها