کد خبر : 1543130 | 13 مرداد 1397 ساعت 01:23 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

خداداد و دو راهی سرنوشت ساز

سرمربی سپیدرود با جنجال و درگیری و شکست سنگینی که مقابل سپاهان در خانه محتمل شد، حال شرایط مبهمی برای ادامه کار دارد.

خداداد و دو راهی سرنوشت ساز

به گزارش "ورزش سه" بازی سپاهان و سپیدرود در ورزشگاه سردارجنگل رشت برخلاف تصورات پیش از آغاز مسابقه، بسیار جنجالی و جذاب دنبال شد؛ سپاهانی‌ها در همان دقایق ابتدایی دروازه شاگردان خداداد را به توپ بستند و سه گل به ثمر رساندند. گل چهارم سپاهان در شرایطی مبهم و مشکوک به آفساید توسط مهرداد محمدی به ثبت رسید که خداداد به اوج عصبانیت رسید و بازی را به جنجال کشاند. او پس از آرام شدن جو دوباره به دلیل فحاشی و شعار های هواداران سپیدرود علیه اش و تشویق علی کریمی فوران کرد و داور مجبور شد او را از کنار زمین اخراج کند؛ شرایط هواداران همچنان علیه خداداد بود تا جایی که از کنار زمین خداداد به سمت تماشاگران سپیدرودی بطری آب پرتاب کرد .

عزیزی پس از دیدار در کنفرانس خبری حاضر نشد اما در مصاحبه ای اعلام کرد که فوتبال برد و باخت دارد و به کارش با قدرت ادامه خواهد داد؛ این صحبت یعنی گویا خداداد حاضر به استعفا زودهنگام و کنار رفتن از میدان مسابقه نیست و به نظر می رسد مالکان این باشگاه با توجه به رقم سنگین قرارداد خداداد که بیش از یک میلیارد تومان برای آنها آب می خورد بعید است او را اخراج کنند و به احتمال فراوان خداداد عزیزی به کار خود همچنان به عنوان سرمربی روی نیمکت سپیدرود رشت ادامه دهد.

شاگردان عزیزی در دو هفته آغازین لیگ هجدهم با دو شکست سنگین و دریافت 9 گل در انتهای جدول قرار دارند و در هفته سوم باید در تبریز به مصاف شاگردان فیروز کریمی در ماشین سازی شهریار تبریز برود؛ باید دید آیا سپیدرودی ها می توانند از بحران به وجود آمده تحت هدایت خداداد عزیزی خارج شوند یا اتفاقات دیگری در انتظار این تیم محبوب شمال کشور است؟

دیدگاه‌ها