کد خبر : 1543227 | 13 مرداد 1397 ساعت 12:23 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادی؛ ماشین گلزنی هندوراسی، مدعی آقای گلی

مهاجم هندوراسی ذوبی ها در دومین دیدار این تیم در لیگ برتر نیز موفق شد گلزنی کند. او که گل سه امتیازی دیدار برابر نساجی را به ثمر رسانده بود دروازه استقلالی ها را نیز باز کرد.

ادی؛ ماشین گلزنی هندوراسی، مدعی آقای گلی

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی تبریزی، یکی از دغدغه های ذوبی ها و هوادارانش قدرت گلزنی این تیم در بازی های لیگ بود اما گویا آنها غصه گلزنی در بازی های لیگ هجدهم را نخواهند داشت چرا که ماشین گلزنی جدید این تیم از هندوراس آمده و تاکنون توانسته خود را به عنوان یکی از بازیکنان فرصت طلب این تیم نشان دهد.


ادی هرناندز که از دیدار اول در ترکیب اصلی ذوبی ها به میدان رفت توانست با ضربه ای دقیق و حرفه ای اولین گل فصل ذوبی ها و خود را به ثمر رساند. او در دیدار برابر نساجی تنها گل بازی را به ثمر رساند تا خود را مهاجمی فرصت طلب معرفی کند.


ادی در دومین بازی سبزپوشان نیز برابر استقلالی های تهران به میدان رفت و موفق شد بازی تاثیرگذاری از خود به نمایش بگذارد. هرناندز علاوه بر حرکات خطرناک خود در خط دفاعی استقلالی ها و اذیت کردن آنها، با به ثمر رساندن گل دوم، باز هم اصفهانی را از حریف خود پیش انداخت.


ادی هرناندز با به ثمر رساندن دو گل در دو بازی ابتدایی لیگ توانست به سایر مهاجمان لیگ خط و نشان بکشد و خود را به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی لیگ هجدهم معرفی کند.

دیدگاه‌ها