کد خبر : 1543373 | 13 مرداد 1397 ساعت 23:23 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 5-0 ناپولی: آتش بازی شاگردان کلوپ

لیورپول در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 5-0 ناپولی را شکست بدهد.

لیورپول 5-0 ناپولی: آتش بازی شاگردان کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان یورگن کلوپ کاملا برتر از حریف ظاهر شدند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

قرمزها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان 10 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسیدند. ابتدا در دقیقه 4، روی حرکت خوب سادیو مانه و پاس رو به عقب او، جیمز میلنر با یک ضربه تماشایی، توانست دروازه ناپولی را باز کند.

پنج دقیقه بعد بار دیگر لیورپولی ها صاحب موقعیت شدند و این بار روی ارسال میلنر، این جورجینیو وینالدوم بود که توانست با ضربه سر کار را تمام کند.

 

1324666

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی برای زدن گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با همان دو گل به سود لیورپول به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این لیورپولی ها بودند که عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه 58 اختلاف را به سه گل افزایش دادند. روی یک ارسال به محوطه جریمه ناپولی، توپ در یک رفت و برگشت به محمد صلاح رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کرد.

برتری لیورپولی ها ادامه پیدا کرد و این تیم بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، در دقایق 73 و 78، به دو گل دیگر رسید. ابتدا در دقیقه 73، دنیل استوریج روی یک توپ برگشتی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1324668

 

پنج دقیقه بعد نوبت آلبرتو مورنو بود که نام خود را در بین گلزنان این دیدار ثبت کند. او که در سمت راست محوطه جریمه ناپولی صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی، توپ را به سقف دروازه حریف کوبید.

تلاش شاگردان کارلو آنچلوتی برای کاهش اختلاف در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با برتری 5-0 لیورپول به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها