کد خبر : 1543470 | 14 مرداد 1397 ساعت 13:16 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی در پانزده سالگی به من میدان داد

کریمی: بچه سپاهانم اما عاشق پیکان هستم

پیکان در سومین بازی فصلش باید در یک مسابقه سخت در اصفهان به مصاف سپاهان برود که با امیرقلعه نویی و بازیکنان خوبی که گرفته می خواهد امسال یکی از مدعیان اصلی باشد.

کریمی: بچه سپاهانم اما عاشق پیکان هستم

به گزارش" ورزش سه" پیکان بعد از برد با ارزش برابر سایپا در هفته دوم، در بازی سوم باید در دیدار سخت به مصاف تیم سپاهان برود.

امیرحسین کریمی هافبک دفاعی تیم پیکان که در دوبازی اول فصل از بهترین های تیمش بوده روزجمعه باید مقابل تیم سابقش بازی کند.

او درباره شروع پیکان در لیگ برتر گفت:« خداراشکر بازی قبلی خیلی بازی خوبی بود و توانستیم از سایپا سه امتیاز را بگیریم. ما توانستیم در این بازی تفکر و برنامه های آقای جلالی و تلاش بچه ها نتیجه خوبی بگیریم اما با این حال ما این برد را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روی بازی با سپاهان است.»


او درباره نتایج خوب و شرایط پیکان تا اینجای فصل هم گفت:« سه سال است که کادرفنی و بازیکنان تیم پیکان تقریبا حفظ شده اند و به همین خاطر تیم کاملا هماهنگی هستیم.»

کریمی همچنین درباره سپاهان هم گفت:« سپاهان مربی بزرگی دارد و من افتخار شاگردی امیرخان قلعه نویی را در همین تیم  داشته ام. سپاهان تیم بهتری نسبت به سال قبلش دارد و کادرمدیریتش نیز با حضور آقای تابش قوی تر شده است. آقای تابش چند سال است که در سپاهان کارهای ریز و درشت باشگاه را انجام داده و کاملا باشگاه را میشناسند. ما بازی سختی روز جمعه با سپاهان داریم اما تلاشمان را انجام می دهیم و برای سه امتیاز به میدان می رویم. امسال تیم خوبی داریم و بازیکنان خوبی هم گرفته ایم.»


هافبک پیکان همچنین گفت:«ما شاکله تیم سال قبل را حفظ کردیم و در خط هافبک هم مگنو باتیستا امسال به تیم اضافه شده و کنار هم بازی می کنیم. من با مگنو دو سه سال هم در گسترش فولاد بازی کردم و به خوبی با هم هماهنگ هستیم.»


بازیکن 22 ساله پیکان که سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و با وجود جوانی 88 بازی در لیگ برتر و در مجموع 91 بازی با لباس سه تیم سپاهان، گسترش و پیکان در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان انجام داده است در این رابطه گفت:« من از زمانی که پانزده شانزده سالم بود آقای قلعه نویی و کرانچار به من بازی دادند. به همین خاطر من خیلی سال است که در لیگ برتر بازی می کنم و خیلی ها فکر می کنند که من سنم بالا است.»


او درباره اهداف پیکان در این دوره از لیگ برتر هم گفت:« ما دو فصل با پیکان در رتبه ششم قرار گرفتیم که به نظرم رتبه بدی هم نبوده است اما امسال حرف های زیادی برای گفتن داریم . ما کادرفنی خیلی خوبی مثل خود آقای جلالی، آقای حمید مطهری، محمدرضا طهماسبی و دیگر همکارانشان داریم که همه آدم های سالمی هستند که واقعا برای تیم شبانه روزی کار می کنند. ضمن این که آقای شیعی مدیرعامل باشگاه هم واقعا تلاش زیادی کردند. الان فکر می کنم فقط پیکان است که مبالغ قرارداد بازیکنانش را تا اینجا داده است و این به خاطر زحمات آقای شیعی است. به نظر پیکان باشگاه و تیم خیلی خوب از هر نظر است و لیاقت رسیدن به جایگاه های بهتر را کاملا دارد.»


بازیکن سابق سپاهان در پایان درباره بازی پیکان با این تیم گفت:« من از جوانی در سپاهان بوده ام و اصفهان شهر خودم است. من در سپاهان بزرگ شدم اما فوتبالم را مدیون آقای جلالی و پیکان هستم و خیلی تیمم را دوست دارم. روزجمعه امیدوارم بازی خوبی باشد و هرتیمی بهتر است برنده شود اما هدف ما در این مسابقه کسب سه امتیاز است.»

دیدگاه‌ها