کد خبر : 1543605 | 15 مرداد 1397 ساعت 09:55 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد برای جذب بواتنگ سه روز وقت دارد

ستاره‌ی آلمانی به آقای خاص می‌رسد ؟

منچستریونایتد که دیروز در مونیخ با نتیجه‌ی 1-0 در مقابل بایرن شکست خورد در تلاش است تا یکی از مدافعین مرکزی این تیم آلمانی را با خود به انگلیس ببرد.

ستاره‌ی آلمانی به آقای خاص می‌رسد ؟

به گزارش ورزش سه، روزنامه‌ی بیلد آلمان اعلام کرد منچستری‌ها با مسئولین بایرن تماس گرفته و خواستار مذاکره برای انتقال جروم بواتنگ به شیاطین سرخ شده‌اند.


پیش از بازی دیروز، ژوزه مورینیو درباره‌ی نقل و انتقالهایی که مایل است در روزهای آتی در منچستر انجام شود گفت:" مدیر باشگاه از مدتها پیش می‌داند که من چه می‌خواهم. می‌دانم که برای من در تلاش است و می‌دانم که هنوز چند روز دیگر به پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده".


به گزارش روزنامه‌ی بیلد، بایرن برای انتقال بواتنگ به یونایتد خواستار قراردادی 50 میلیون یورویی است. بواتنگ تا سال 2021 با غول ایالت باواریا قرارداد دارد.
در بازی دیروز یونایتد و بایرن، بواتنگ در ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود و متس هوملس و نیکلاس سوله در پست دفاع میانی بایرن بازی می‌کردند. اما بواتنگ در پایان نیمه‌ی اول به جای هوملس به میدان آمد و 45 دقیقه برای بایرن بازی کرد. البته بواتنگ در نیمه‌ی دوم کار چندانی نکرد چرا که بایرن به حریف برتری کامل داشته و بازی را تحت کنترل داشت. با اینحال، بواتنگ به دلیل یک خطای فوتبالی از داور کارت زرد گرفت.


یونایتد اگر می‌خواهد بواتنگ را جذب کند باید این کار را تا روز نهم آگوست انجام دهد. چرا که پنجره‌ی نقل و انتقالات انگلیس آن روز بسته خواهد شد و لیگ برتر جزیره از جمعه دهم آگوست آغاز می‌شود. اگر تا آن زمان قراردادی منعقد نشود بواتنگ می‌تواند از پاری سن ژرمن سر در آورد چرا که پنجره‌ی نقل و انتقالات در فرانسه تا پایان ماه اوت باز خواهد ماند.

 

منبع : بیلد

دیدگاه‌ها