کد خبر : 1543636 | 15 مرداد 1397 ساعت 10:19 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهمترین خبرهای نقل و انتقالات بوندس‌لیگا

ویتسل در راه دورتموند، پریشیچ در فکر بایرن

دوران حضور اکسل ویتسل بازیکن تیم ملی بلژیک در فوتبال چین تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد تا او به بروسیا دورتموند آلمان و بوندس‌لیگا منتقل شود.

ویتسل در راه دورتموند، پریشیچ در فکر بایرن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های بیلد و روهر ناخریشتن در آلمان اعلام کردند که انتقال اکسل ویتسل، هافبک ملی‌پوش بلژیکی که در باشگاه تیانجین کوانجیان چین توپ می‌زند، به بروسیا دورتموند کامل شده است.


دورتموند از یکی از بندهای قرارداد ویتسل در مورد انتقال زودهنگام استفاده کرده و باشگاه چینی موافقت کرده است. به همین دلیل دورتموند باید برای به خدمت گرفتن ویتسل، 20 میلیون یورو به تیانجین پرداخت کند.


به گفته‌ی بیلد، ویتسل با قراردادی چهارساله به زردپوشان دورتموند پیوسته و دستمزد سالانه‌ای حدود 10 میلیون یورو خواهد داشت. ویتسل 29ساله ممکن است همین امروز دوشنبه به اردوی دورتموند در سویس برسد.


از سوی دیگر ایوان پریشیچ، ملی‌پوش کروات در گفتگو با روزنامه‌ی اسپورتسکه نووستی کشور کرواسی عملاً خود را به بایرن مونیخ دعوت کرده است. این وینگر اینترمیلان با ارسال پیامی برای مربی سابق خود نیکو کوواچ که در فاصله‌ی سالهای 2013 تا 2015 در تیم ملی کرواسی با او کار می‌کرده از او خواسته برای پیوستنش به بایرن مونیخ اقدام کند.


پریشیچ در گفتگو با روزنامه‌ی کروات گفت:" نیکو کوواچ روی من تاثیر فوق‌العاده زیادی داشته. وقتی او در تیم ملی کرواسی مربی بود من در تیم ملی خیلی خوب بازی می‌کردم. اگر کوواچ من را بخواهد می‌داند کجا باید پیدایم کند".


پریشیچ درباره‌ی شایعات مربوط به پیوستن او به تیم‌های انگلیسی و اسپانیایی هم گفت:" شنیده‌ام بعضی باشگاه‌ها خواهان جذب من هستند. ولی اول باید با اینتر صحبت کنم و بعد در این باره تصمیم بگیرم و وارد مذاکرات شوم". پریشیچ در پایان مصاحبه ناراحتی خود از اینتر را با گفتن این جمله نشان می‌دهد:" وضع من در اینتر خوب است ولی نتایج ما مثل سابق درخشان نیست. ما مشکلاتی داریم. در این تیم بعضی تصمیم‌های اشتباه گرفته شده است".


منبع : اشپورت 1     مترجم : آرش جلال منش

دیدگاه‌ها