کد خبر : 1543745 | 15 مرداد 1397 ساعت 17:12 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی:

می‌خواهیم و می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم

سرمربی استقلال خوزستان از انگیزه های تیمش برای رسیدن به اولین سه امتیاز فصل در دیدار سخت آخر هفته مقابل پرسپولیس می گوید.

می‌خواهیم و می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی سرمربی جوان تیم استقلال خوزستان درباره شکست این تیم مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: چند دقیقه چشم روی هم گذاشتیم، دیدیم ورق برگشته و بازی را باختیم.

 

ما تمرکزمان را از دست دادیم و چند عامل باعث این اتفاق شد. از زمانی که گل زدیم تا اواخر بازی به خوبی توپ و میدان را کنترل کردیم و حواسمان جمع بود. در همین بازه زمانی هم سه چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم که می توانستیم عدد گل هایمان را به 2، 3 برسانیم. تغییر داوری هم یک مقدار اثر منفی روی کار ما گذاشت و برای تیم مقابل مثبت بود. ضمن اینکه از دقیقه 80 هم جو ورزشگاه طوری شد که تمرکز بازیکنان ما را به هم زد. ما چند بازیکن 17 تا 20 ساله داریم که نیاز به زمان دارند تا  جا بیافتند و نیاز به آرامش دارند که این آرامش خیلی در تیم ما حاکم نیست و ما دنبال این هستیم که جو بهتر شود. همه باید به هم کمک کنیم تا این آرامش بر تیم غالب شود و بتوانیم از این به بعد نتایج بهتری کسب کنیم.

 

او افزود: داخل باشگاه همه در حال تلاش هستند. نشست هایی که با هم داریم و صحبت هایی که می کنیم، همه دارند تلاش می کنند تا اتفاق مثبت در تیم بیافتد. شاید برخی نواقص وجود داشته باشد، اما تلاش هست و امیدواریم بیشتر شود تا همدلی و انسجام ایجاد شود و این تنها راه رسیدن به موفقیت است.

یزدی در خصوص نبودن فشار از سوی مدیران باشگاه برای رسیدن به رتبه ای خاص در لیگ هجدهم گفت: قطعا این مسئله به ما کمک می کند. مجموع دستمزدها و قراردادها در تیم ما زیر 3 میلیارد تومان است. قطعا با این شرایط تقابل برابری با تیم های 40 یا 50 میلیاردی نخواهیم داشت. اما ما تلاش می کنیم. قطعا باشگاه ما به دنبال قهرمانی نیست، که اگر بود مثل تیم های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تیم های دیگری که تا دندان مسلح هستند، خود را برای لیگ و عنوان قهرمانی آماده می کرد. آنچه که مسلم است، مجموعه کادر فنی و بازیکنان انگیزه لازم برای رویارویی با همه تیم ها و موفقیت استقلال خوزستان دارند. امیدواریم در پایان لیگ امسال شرایط به گونه ای رقم بخورد که همگان به توانایی این بازیکنان صحه بگذارند و باور داشته باشند که این تیم پتانسیل بالایی دارد.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد عالی وحید خشتان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر خاطرنشان کرد: من این بازیکن را از لیگ 2 آوردم و دو سه سالی می شود که او را زیر نظر دارم. زمانی که در لیگ 2 فعالیت می کردم، او را در تیم یاسوج دیدم و به نظرم رسید که پتانسیل بازی در لیگ های بالاتر را دارد. 2 سال پیش در نیم فصل او را دعوت کردم که مصدومیت داشت و نتوانست اضافه شود. سال گذشته هم می خواستم در تیم گچساران از او استفاده کنم ولی نشد. سرانجام امسال که یک تیم لیگ برتری گرفتم، از او هم دعوت کردم و به استقلال خوزستان آوردم. خوشبختانه در این دو بازی نمایش قابل قبولی داشته و فکر می کنم در آینده اگر به خودباوری لازم برسد، می تواند از این شرایط برای پیشرفت خود استفاده کند. باید به دنبال این باشیم که این استعدادها دچار غرور کاذب نشوند. اگر این اتفاق بیافتد، نه تنها وحید خشتان بلکه خیلی از بازیکنان ما می توانند شرایطی را رقم بزنند که به تیم کمک کند.

 

یزدی در خصوص حضور چند دقیقه ای مبعلی در بازی مقابل پدیده گفت: او کلا چند روز است که به تیم ما اضافه شده و خیلی برای بازی آماده نبود. قطعا در آینده می تواند چه داخل زمین و چه بیرون زمین، بیشتر از این به ما کمک کند.

او پیرامون بازی حساس آخر هفته مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قطعا از نگاه خیلی افراد، این بازی حساسیت بالایی دارد اما از نگاه ما این دیدار هم مثل سایر بازی ها 3 امتیاز دارد و نه بیشتر. ما هم در این بازی به دنبال رسیدن به 3 امتیاز هستیم. ضمن اینکه با آنالیزی که انجام داده ایم، نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را بررسی کردیم. پرسپولیس چه در 2 سال گذشته و چه امسال یکی از تیم های خیلی خوب ایران است اما امیدوار هستیم در روز بازی با برنامه هایی که از دقیقه 1 تا پایان بازی داریم، بتوانیم خوب پیش برویم و امتیاز کامل بازی را از این تیم بگیریم.

 

یزدی درباره انگیزه های تیمش برای رسیدن به اولین پیروزی فصل گفت: قطعا این انگیزه را برای بازی پرسپولیس داریم. در بازی قبل هم روی غفلت پیروزی را از دست دادیم وگرنه تیم ما در آن دیدار با برنامه بازی کرد. این بازی پیش رو هم به همان شکل است و حتما از دقیقه یک تا پایان مسابقه با برنامه خواهیم رفت. تیم پرسپولیس را هم خوب شناسایی کردیم و در روزهای آتی هم روی نقاط ضعف و قوت آنها کار می کنیم تا روز بازی با استفاده از این راهکارهای مناسب بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها