کد خبر : 1543772 | 15 مرداد 1397 ساعت 19:34 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزی: کسی را بیرون نکردم و فقط تشخیص فنی دادم

سرمربی سپیدرود که با دو شکست پرگل شرایط سختی را در قعر جدول تحمل می‌کند درباره حواشی اخیر این تیم به صحبت پرداخت.

عزیزی: کسی را بیرون نکردم و فقط تشخیص فنی دادم

 

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی که به سوژه هفته دوم لیگ برتر بعد از شکست 6 گله و رفتار با طرفداران سپیدرود تبدیل شده، امروز نیز با اخراج حسین کعبی بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفت. او در حاشیه تمرین تیمش در تهران به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.


خداداد در پاسخ به اولین سوال در خصوص کنار گذاشتن حسین کعبی، کاپیتان این باشگاه گفت: آقای کعبی که ما به دلیل مسائل فنی در اختیار باشگاه قرار دادیم تا بتوانیم جایگزین کنیم و در پست دفاع کنار مشکل داریم.


وی در خصوص گمانه زنی درباره کنار گذاشتن محسن ایران نژاد هم که در ابتدای فصل به سپیدرود آمده گفت: آقای ایران‌نژاد از کادرفنی اجازه گرفتند و در تمرین ما شرکت نکردند. فکر می‌کنم از جایی پیشنهاد دارند اما تا به الان با من صحبتی انجام نداده‌اند و با باشگاه صحبت کردند و از آن‌ها اجازه گرفتند و به من گفتند که رفتند. ما هیچ کس را نمی‌توانیم بیرون کنیم. ما عذر فنی آن‌ها را می‌خواهیم و اعلام می‌کنیم از لحاظ فنی نمی‌توانید به ما کمک کنید. من اصلا نمی‌گویم چه کسی خوب یا بد است. فقط تشخیص می‌دهیم که احتمال داره غلط باشد.


سرمربی سپیدرود درباره اظهارنظرش که گفته بود بازیکنانش در تمرینات فوق العاده هستند اما در جریان بازی شرایط متفاوتی دارند گفت: مشکل ما این است که آمادگی لازم را نداریم و در تمرینات هم سنگین هستند. بچه های ما دوست دارند خوب بازی کنند و برنده باشند اما تیم های دیگر از ما جلو هستند. سایپا جلوتر از ما شروع کرد و سپاهان هم اردوهای خوبی پشت سر گذاشت. ما تقریبا یک ماه شروع کردیم و آمادگی صد در صدی را نداریم.


وی ادامه داد: ما تا هفته پنجم نمی توانیم بگوییم در چه شرایطی قرار داریم. ما فشار زیادی نمی توانیم بیاوریم. بازیکنان از نظر جسمی آمادگی را ندارند تا فشار بیاوریم و هر چه زمان بگذرد شرایط بهتر خواهد شد.


عزیزی در مورد پرداختی های این باشگاه گفت: مطالبات فصل گذشته پرداخت شده است و طلب 5-4 بازیکن باقی مانده که صد میلیون می شود. برای امسال هم قرار شده تا آخر هفته 15 درصد پرداخت شود. برنامه‌ای برای پرداختی در نظر گرفته است.


وی با اشاره به حواشی دیدار با سپاهان که با شکست 6 گله این تیم همراه بود گفت: اتفاقاتی که در این بازی رخ داد کمی شرایط را پیچیده کرد و همه چیز را بهم ریخت. روحیه خوب و شرایطی که داشتیم را از بازیکنان گرفت. حالا تماشاگران توهین کردند مهم نیست چرا که این چیزها فراموش می‌شود اما این نتیجه فراموش نمی شود و خیلی ناامید کننده بود.


سرمربی سپیدرود درباره جذب نورمحمدی و بایرامی و اینکه قصد دارند بازیکنی دیگر در اختیار بگیرند یا خیر گفت: این دو بازیکن به جمع ما اضافه خواهند شد و ما قصد داریم بازیکنان دیگری هم جذب کنیم. ما اگر بتوانیم در این هفته بازیکنان مدنظر را اضافه کنیم خوب می شود اما بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد و به هفته بعد باید فکر کنیم. ما 4 جای خالی در لیست داریم و دو تای آن را با این بازیکنان پر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها