کد خبر : 1543775 | 15 مرداد 1397 ساعت 19:41 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

نورمحمدی:شرایط سپیدرود همیشه اینطور نخواهد ماند

کاپیتان سابق پرسپولیس بار دیگر به سپیدرود برگشته تا شاید بتواند به نابسمانی خط دفاعی این تیم که طی دو هفته اخیر 9 گل دریافت کرده، کمک کند.

نورمحمدی:شرایط سپیدرود همیشه اینطور نخواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، رضا نورمحمدی، کاپیتان سابق پرسپولیس که در نیم فصل گذشته راهی سپیدرود شده بود، بعد از هفته دوم بار دیگر با این تیم به توافق دست یافت و کار خود را در جمع سرخپوشان رشتی از این هفته استارت خواهد زد.


نورمحمدی در خصوص حضور دوباره‌اش در سپیدرود در حالی که گفته می شود با بادران توافق کرده گفت: من به خاطر شرایطی می خواستم تهران بمانم اما صحبت‌هایی درباره انتقال این باشگاه به کرمانشاه از تصمیم منصرف شدم. وقتی بحث سپیدرود شد به خاطر هوادارانش دوست داشتم بار دیگر برگردم. واقعا نیم فصل خوبی داشتم و الان هم شرایط به شکلی است که امیدوارم بتوانم کمک کوچکی کنم. متاسفانه بد موقعی آمدم و شرایط بد است اما مطمئنا با حضور این هواداران شرایط این شکلی نخواهد ماند.


وی با اعلام فسخ قرارداد با بادران در ادامه شرایط موفق پرسپولیس گفت: با بودن آقای برانکو و هوادارانی که به این شکل مناسب حمایت می کنند، شک نداشته باشید که پرسپولیس بار دیگر مدعی اصلی قهرمانی است. تیم برانکو همیشه به فکر بعدها است و مطمئن باشید تا نیم فصل که مشکلات برطرف شود به خوبی به کار خود ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها