کد خبر : 1543835 | 16 مرداد 1397 ساعت 02:36 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزی: یک جایی صبر آدم تمام می‌شود

سرمربی سپیدرود رشت راجع به فحاشی برخی تماشاگران این تیم علیه او و واکنشی که به آنها داشته توضیحاتی ارائه کرد.

عزیزی: یک جایی صبر آدم تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به انتقاد تماشاگران این تیم علیه او اظهار کرد: این نظر مردم است؛ طرف حساب من همه مردم رشت هستند، نه یه تعداد تماشاگرنما که از دقیقه 20 فحاشی می‌کنند؛ حمایت از علی کریمی یا حیا کن، رها کن گفتن عده‌ای مشکلی ندارد ولی اینکه به خانواده‌ام توهین کنند را نمی‌توانم بپذیرم.


او ادامه داد: شما(تماشاگران سپیدرود) توهین کردید که من جواب دادم؛ من در رشت مردم را می‌بینم که بخاطر آن سابقه ملی به من احترام می‌گذارند و من هم تا کمر برای آنها خم می‌شوم و در تمام ایران این ارتباط دوستانه وجود دارد؛ اصلا این کار وظیفه من است.


عزیزی اضافه کرد: آن تعداد تماشاگرنما که به من، خانواده و ناموس من توهین کردند، اگر باز هم این کار را انجام دهند، دوباره جواب‌شان را می‌دهم؛ کسی می‌پذیرد که خودش یک جایی بایستد و به ناموس و خواهر و مادر او توهین کنند؟؛ امیدوار هستم این اتفاق برای کسی نیافتد که از دقیقه 20 بازی به مدت 60 دقیقه علیه او فحاشی کنند؛ آن هم در نخستین مسابقه داخل خانه.


سرمربی سپیدرود با اشاره به نتایج فصل گذشته این تیم کرد: سپیدرود پنج بازی اول فصل قبل را باخت و سال گذشته در بیشتر بازی‌های خارج از خانه شکست خورد ولی حالا در نخستین میزبانی فصل فحاشی می‌کنند و شعار سر می‌دهند.


او یادآور شد: این نظر برخی تماشاگران است که می‌گویند خداداد عزیزی یا علی کریمی ولی مدیران باشگاه راجع به این قضیه تصمیم می‌گیرند.


عزیزی عنوان کرد: اگر توهینی در استادیوم داشتم، به آنهایی بود که به من توهین کردند و به هیچ شخصی خارج از ورزشگاه توهین نکردم؛ اگر کسی توهین کند، من هم توهین می‌کنم؛ کجای فوتبال هنوز پنج دقیقه از مسابقه نگذشته فحاشی می‌کنند؟


او یادآور شد: دو هفته قبل از شروع لیگ تیم را تحویل ما دادند و به همین دلیل بازیکنان آماده نیستند؛ امیدوار هستم این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.


سرمربی سپیدرود ابراز کرد: طرفداران سپیدرود 50 سال است با این تیم زندگی کردند و من هم تلاش می‌کنم نتیجه خوبی بگیریم؛ اگر یک عده فکر می‌کنند با شعار دادن من میدان را ترک می‌کنم، بدانند تا روزی که مسؤولان باشگاه بگویند من کارم را ادامه می‌دهم؛ عذرخواهی می‌کنم که این حرف را می‌زنم ولی نه به عده‌ای روی سکوها پول می‌دهم و با اینطور کارها را انجام داده‌ام.


عزیزی راجع به تشویق علی کریمی از سوی تماشاگران سپیدرود گفت: با کسی تعارف ندارم ولی تماشاگران از دقیقه 12 علی کریمی را تشویق کردند که البته حق هم دارند؛ پارسال هم وقتی علی کریمی بود، علی دایی را تشویق می‌کردند؛ گفتن «حیا کن، رها کن» را هم حق آنها می‌دانم ولی از دقیقه 35-30 به خانواده‌ام توهین کردند که دیگر این کار را نمی‌توان توجیه کرد.

 

او درمورد وضعیت مالکیت سپیدرود اظهار کرد: زمانی که من با این مجموعه قرارداد بستم، مالک باشگاه آقای نوین بود که قرارداد او را هم دیدم ولی بعد یک نفر دیگر هم پیدا شد.


خداداد در خصوص اخراج حسین کعبی از تیم سپیدرود ابراز کرد: علت انجام این کار مسائل فنی بود و به همین خاطر ایشان در اختیار باشگاه قرار گرفت و از مجموعه ما جدا شد ولی اگر آقایان دوست دارند بگویند عاشق این تیم هستند و بخاطر هواداران اخراج شدیم، بدانید که به این دلایل چنین اتفاقی رخ نداده و فقط مسائل فنی بوده است.

 

سرمربی سپیدرود تصریح کرد: اگر می‌خواستم بخاطر احترام به هواداران بازیکنی را اخراج کنم باید حسین ابراهیمی، رضا مهدوی و ... را هم اخراج می‌کردم؛ حسین کعبی بخاطر مسائل فنی اخراج شد.


خداداد خطاب به فردوسی پور گفت: شما که آستانه تحمل بالایی مقابل فحاشی‌ها دارد، کلاسی هم برای ما بگذارید تا مثل شما شویم!


او راجع به جدایی محسن ایران‌نژاد گفت: ایران‌نژاد با باشگاه صحبت کرد و به دلیل یک سری مشکلات خواست تا از ما جدا شود ولی او را اخراج نکردیم؛ زمانی که من به سپیدرود رفتم، قرارداد هشت نفر با این باشگاه ثبت شده بود که یکی از آنها حسین کعبی بود.


خداداد عزیزی عنوان کرد: من با دنیزلی کار کردم که بعد از پنج هفته بازیکن را اخراج کرد؛ من چنین جسارتی نمی‌کنم که کعبی خطایی کرده است چون شیطنتی از او ندیدیم و فقط از نظر فنی در اختیار باشگاه گذاشتیم تا بازیکن جدید بگیریم؛ ما گفتیم آقای کعبی نمی‌تواند از نظر فنی به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها