کد خبر : 1543848 | 16 مرداد 1397 ساعت 09:04 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف دو مربی تازه‌وارد؛ فاور و آنچلوتی

دیدار جذاب دورتموند و ناپولی در سوئیس

بوروسیا دورتموند امروز سه‌شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف ناپولی و کارلو آنچلوتی می‌رود.

دیدار جذاب دورتموند و ناپولی در سوئیس

به گزارش ورزش سه، شاگردان لوسین فاور در ماراتون آماده‌سازی خود برای فصل جدید بوندس‌لیگا امروز در سنت‌گالن به مصاف ناپولی و شاگردان کارلو آنچلوتی خواهند رفت.


این در حالی است که انتقال اکسل ویتسل بلژیکی به دورتموند تقریباً کامل شده است. این فوتبالیست 29ساله که به همراه تیم ملی بلژیک در جام جهانی روسیه حاضر بود دیروز بعد از ظهر به اردوی تمرینی زردپوشان آلمانی در باد راگاز پیوست. اما از ویتسل در بازی امروز در مقابل نایب‌قهرمان فصل گذشته‌ی سری آ استفاده نخواهد شد.


فاور بعد از تساوی 1-1 تیمش در مقابل رن فرانسه در روز جمعه، امروز در مصاف با ناپل که تیم بسیار قدرتمندی است می‌تواند شاگردانش را محکی جدی بزند.


اما در جبهه‌ی ناپل، مهم‌ترین تازه‌وارد این  تیم سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی است که جایگزین مائوریتسیو ساری شده است. ساری‌ای که حالا روی نیمکت چلسی نشسته. آنچلوتی تا پیش از شروع فصل جدید سری آ و اولین بازی تیمش با لازیو در رم، کارهای زیادی دارد. او در آخرین بازی تدارکاتی خود در مقابل لیورپول 5-0 شکست خورده بود.


فابین رویز از سویا، سیمون وردی از بولونیا و الکس مرت دروازه‌بان از اودینزه از جمله مهمترین بازیکنان تازه جذب‌شده‌ی ناپولی هستند. مهمترین ناکامی ناپولی درفصل نقل و انتقالات اما از دست دادن جرجینیو بود که با قراردادی 57 میلیون یورویی به چلسی پیوست.

 

منبع : اشپورت 1

دیدگاه‌ها