کد خبر : 1543912 | 16 مرداد 1397 ساعت 12:38 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

حاد شدن مشکل خط حمله‌ی آلمان با استفعای ماریو گومز

لوو دست به دامان مهاجم بایرن می‌شود؟

اعلام بازنشستگی ماریو گومز از تیم ملی آلمان، مشکلی که یواخیم لو از مدتی پیش با آن دست و پنجه نرم می‌کرد را پررنگ‌تر کرده. عدم وجود مهاجمین کلاسیک و گلزنی مثل گرد مولر، کارل هاینتس رومنیگه یا میروسلاو کلوزه در خط حمله‌ی تیم ملی آلمان.

لوو دست به دامان مهاجم بایرن می‌شود؟

به گزارش ورزش سه، یواخیم لوو در بازیهای مرحله‌ی گروهی جام جهانی روسیه که با نمایش ضعیف مانشافت همراه شد و در نهایت حذف فاجعه‌بار و تاریخی قهرمان چهار دوره‌ی جام جهانی از مرحله‌ی  گروهی را رقم زد، برای رفع این مشکل از تیمو ورنر استفاده می‌کرد. ورنر، مهاجم جوان لایپزیش در اصل فوتبالیست قابلی است و می‌تواند به مهاجمی در کلاس جهانی تبدیل شود ولی او برای موفقیت و گلزنی به فضا نیاز دارد.


جام جهانی روسیه نشان داد که اگر حریفان آلمان، محوطه‌‌ی جریمه را ببندند، آلمان برای رسیدن به گل به یک مهاجم قدرتی و سدشکن نیاز خواهد داشت. مهاجمی مثل ساندرو واگنر.


در آستانه‌ی  جام جهانی، واگنر به تیم ملی دعوت نشد. مهاجمی که چندی پیش خود را بهترین  مهاجم آلمان خوانده بود. واگنر از دعوت نشدن به تیم ملی آنقدر ناراحت شد که همان زمان از تیم ملی آلمان کناره‌گیری کرده و اعلام کرد دیگر با پیراهن مانشافت به میدان نخواهد رفت.


ولی حالا با خداحافظی گومز، کارشناسان فوتبال در آلمان به لوو توصیه می‌کنند به سراغ ساندرو واگنر رفته و با او درباره‌ی بازگشتش به تیم ملی گفتگو کند. واقعیت این است که تیم ملی آلمان در خط حمله به واگنر نیاز دارد و بدون حضور او در آینده‌ی نزدیک بار دیگر دچار مشکل خواهد شد.

 

منبع : بیلد

دیدگاه‌ها